Autode müük Ameerika Ühendriikides langes veebruaris vaid 3,5 protsendi võrra võrrelduna möödunud aasta sama ajaga, sest suured allahindlused meelitavad endiselt tarbijaid uusi autosid soetama, kirjutab The Wall Street Journal. Analüütikud olid varem ennustanud 8-10 protsendilist müügi langemist.
Suurem osa automüügi kahanemisest tuli siiski Ühendriikide autotootjate arvel. Euroopa ja Aasia tootjad suurendasid oma turuosa.
Toyota müük kasvas Ühendriikes, 1,7 protsenti, BMW 15, Hyundai müük kasvas USAs 14 ja Kia koguni 38 protsenti.
Ameerika Ühendriikide kolmest suurest suutis müüki kasvatada vaid General Motors (0,5 protsenti 408 804 autoni). DaimlerChrysleri Chrysler grupi müük kahanes 11, Fordi müük kahanes koguni 12 protsenti. USA automüüjad süüdistavad müügitulemuste langemises rendiettevõtteid, kelle tellimused uutele autodele on kahanenud järsult.
Seotud lood
Nõudlus kulla järele tõusis mullu uue rekordini, millele aitasid kaasa nii keskpankade kullaostud kui ka investeerimisnõudluse kasv, selgub Maailma Kullanõukogu värskest raportist.