• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 27.03.02, 16:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Raudtee valmistub veduritehinguks Venemaaga

Eesti Raudtee omanikud soovivad General Motorsi renoveeritud vedureid testida Venemaa raudtee katsepolügoonidel, sest huvituvad vedurite vahendustehingutest Venemaale.
Raudtee ameerika aktsionärid kompavad Venemaal veduritehinguks pinda, ütles Eesti raudtee kommunikatsioonijuht Margus Värav.
Kuigi Venemaa raudtee vahetab kaubaveo diiselvedurid lähiaastatel välja võimsamate elektrivedurite vastu, vajab ta imporditavaid diiselvedureid, sest Venemaal ei valmistata neid enam.
Eesti Raudtee omanikud prognoosivad, et Venemaa pole suuteline kiiresti kogu raudteed elektrifitseerima, mistõttu vajab elektrivedurite poolt veetavate pikkade rongide edasitoimetamiseks elektrifitseerimata lõikudel Ameerika vedureid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele