Kanada Tööstusettevõtete Assotsiatsiooni läbiviidud uuringust selgub, et ettevõtted kaotavad oma kliente just tänu sellele, et kliendisuhe on pärast edukat müüki unarusse jäetud.
Media House tegevdirektor Raido Raamat ütles tänasel Äripäeva seminaril, et uuringu ?Miks ettevõtted kaotavad kliente? järgi selgus, et 68% puhul on põhjuseks olnud see, et pärast müüki pole õigeaegselt ühendust võetud ja kliendi rahulolu jäi saavutamata.
Soomes tehtud vastavad uuringud on andnud sarnaseid tulemusi. Seitsmekümnel protsendi juhtudest kogu maailmas on üheks suurimaks probleemiks see, et pärast edukat müüki jäetakse klient unarusse, nentis Raamat.
Neljateistkümnel protsendil kliendikaotuse põhjuseks pretensioonide lahendamata jätmine ning 9% puhul kaotab kliente ettevõte, sest toode või teenus pole konkurendivõimeline.
Ühel protsendil oli kliendi kaotuse põhjuseksasjaolu, et firma on läinud pankrotti, 3% puhul see, et müügiinimene lahkus töölt võttes kaas osa klientidest ning 5% juhtudel see, et klient ostab edaspidi sõpradelt.
Uudise edastas Eda-Liis Kann