• OMX Baltic−0,63%300,51
  • OMX Riga−1,08%877,28
  • OMX Tallinn−0,1%2 061,2
  • OMX Vilnius0,01%1 192,63
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,39%8 809,06
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,03
  • OMX Baltic−0,63%300,51
  • OMX Riga−1,08%877,28
  • OMX Tallinn−0,1%2 061,2
  • OMX Vilnius0,01%1 192,63
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,39%8 809,06
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,03
  • 05.04.02, 15:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ÄP Seminar: Firmad kaotavad kliente unarusse jäetud suhtluse tõttu

Kanada Tööstusettevõtete Assotsiatsiooni läbiviidud uuringust selgub, et ettevõtted kaotavad oma kliente just tänu sellele, et kliendisuhe on pärast edukat müüki unarusse jäetud.
Media House tegevdirektor Raido Raamat ütles tänasel Äripäeva seminaril, et uuringu ?Miks ettevõtted kaotavad kliente? järgi selgus, et 68% puhul on põhjuseks olnud see, et pärast müüki pole õigeaegselt ühendust võetud ja kliendi rahulolu jäi saavutamata.
Soomes tehtud vastavad uuringud on andnud sarnaseid tulemusi. Seitsmekümnel protsendi juhtudest kogu maailmas on üheks suurimaks probleemiks see, et pärast edukat müüki jäetakse klient unarusse, nentis Raamat.
Neljateistkümnel protsendil kliendikaotuse põhjuseks pretensioonide lahendamata jätmine ning 9% puhul kaotab kliente ettevõte, sest toode või teenus pole konkurendivõimeline.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ühel protsendil oli kliendi kaotuse põhjuseksasjaolu, et firma on läinud pankrotti, 3% puhul see, et müügiinimene lahkus töölt võttes kaas osa klientidest ning 5% juhtudel see, et klient ostab edaspidi sõpradelt.
Uudise edastas Eda-Liis Kann

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 28 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele