Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Jõhvi?Narva tee on Eesti häbimärk

    Käesoleval nädalal alustati Ida-Virumaal Tallinna?Narva maantee 11 kilomeetri pikkusel Voorepera?Kukruse maanteelõigul taastusremonti.
    Märksa sandimas seisus oleval teelõigul Jõhvist Narvani ei jää autojuhtidel aga ka selle aasta suvel muud üle kui jätkuvalt vandesõnade saatel oma sõidukeid lõhkuda.
    Riigi üks tähtsamaid teelõike on võtmas kuumaastiku kuju, kus augud ja muhud vahelduvad pesulauataolise raputama paneva teekattega.
    Nii Jõhvi?Narva tee kui ka Jõhvi ja Kohtla-Järve vahelise tiheda ja sagedaste liiklusõnnetustega teelõigu kordategemist on maanteeameti tööplaanides aastast aastasse edasi lükatud. ?Sel aastal veel mitte, aga järgmisel kindlasti,? on kõlanud iga-aastased olukorda mittemuutvad lubadused.
    Narva?Jõhvi teelõigul ei lõhu oma sõidukeid mitte ainult idavirulased. Seda mööda kulgeb ka suur osa Eesti maanteetransiidist ning liiguvad kümned tuhanded välisturistid. Tulevikus ilmselt enam mitte eriti, sest selline tee on antireklaam kogu riigile.
    Mitmed Eesti erakonnad ja poliitikud jutlustavad üksteise võidu vajadusest pöörata Ida-Virumaale erilist tähelepanu. Aga kui on tarvis korda teha üks oluline teelõik, siis pole poliitikuid ja nende otsuseid mitte kusagil.
    Ilmekalt illustreerib seda suhtumist ka aprillis Ida-Virumaad külastanud keskerakondlasest majandus- ning teede- ja sideminister Liina Tõnisson. Ministri vastus Põhjaranniku ajakirjaniku pärimisele, millal siis lõpuks Jõhvi?Narva teele uut katet panema hakatakse, kõlas järgmiselt: ?Ma tean, et see tee on väga halvas seisus. Tallinna lähedal remonti juba alustati.?
  • Hetkel kuum
Tuuleaktsiatele hakkab peatselt puhuma pärituul
Maailma tuuleparkide tootmismaht kahekordistub aastaks 2030, mis tähendab, et õnn jõuab viimaks ka viimastel aastatel tootlusega hädas olnud tuuleaktsiate omanike õuele.
Maailma tuuleparkide tootmismaht kahekordistub aastaks 2030, mis tähendab, et õnn jõuab viimaks ka viimastel aastatel tootlusega hädas olnud tuuleaktsiate omanike õuele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Tööle marsivad kartmatud noored: lööks jalaga ukse lahti, 3000 eurot või mitte midagi Vana tööstus peletab, kaitsetööstus meelitab
„Sõprade ees oleks see veits flex ka, et saan neli kilo,“ ütleb inseneritudeng Kristjan Taimla. Palgast rääkimine ei ole noorte jaoks tabu, Z-põlvkond arutab seda teemat lõdvalt.
„Sõprade ees oleks see veits flex ka, et saan neli kilo,“ ütleb inseneritudeng Kristjan Taimla. Palgast rääkimine ei ole noorte jaoks tabu, Z-põlvkond arutab seda teemat lõdvalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
General Motorsi esimene kvartal ületas kõiki prognoose
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Seesam tõusis enim soovitatud kindlustusfirmaks
Kantar Emori NPS soovitusindeksi uuring näitab, et pea iga teine Seesamiga kokku puutunud klient soovitab ettevõtet oma sõpradele-tuttavatele. See annab Seesamile väga kõrge hinnangute keskväärtuse 8 punkti 10st, mis teeb Seesamist 2024. aastal kõrgeima soovitustõenäosusega kindlustusseltsi Eestis.
Kantar Emori NPS soovitusindeksi uuring näitab, et pea iga teine Seesamiga kokku puutunud klient soovitab ettevõtet oma sõpradele-tuttavatele. See annab Seesamile väga kõrge hinnangute keskväärtuse 8 punkti 10st, mis teeb Seesamist 2024. aastal kõrgeima soovitustõenäosusega kindlustusseltsi Eestis.