Mitmed arvuteid müüvad firmad eksitavad tarbijaid, lubades reklaamis odavaid hindu või tasuta arvutitehnikat.
Näiteks reklaamib K-Arvutisalongi pidav AS Klisseran, et tal on Eesti odavaim hind, mis tegelikult ei vasta tõele, kuna konkurendi Ordi kaup on soodsam (näiteks HP printerid BTC CD-RW jne), kirjutab Eesti Päevaleht.
?Ka algkoolilaps saab aru, et ühelgi firmal ei saa olla valdkonna parimaid hindu,? lausus Eesti Päevalehele tundmatuks jääda soovinud arvuteid müüva firma juht. ?See on selge valetamine ja veel iga nädal lehes.?
Firmaomaniku sõnul mõjutavad tarbijat eksitavad reklaamid negatiivselt kogu sektorit. Eelkõige kannatavad suurfirmade mahukate reklaamikampaaniate tõttu väiksemad tegijaid.
Suured arvutifirmad, nagu Microlink, Klisseran ja PT Mikro reklaamivad, et annavad mõne ostuga printeri või monitori tasuta kaasa, ütles ärimees. ?Kui kontrollida raamatupidamist, pole midagi tasuta antud: seaduse järgi tuleks sellelt tasuta kaubalt käibemaks kinni pidada, mida pole kindlalt keegi teinud.?
Ettevõtte juhi sõnul kestab säärane olukord aastaid ning keegi pole midagi ette võtnud.
Eesti Reklaamiagentuuride Liidu juht Marek Reinaas ütles, et tarbijatele kõige odavamat hinda pakkuvad reklaamid võivad sattuda vastuollu reklaamiagentuuride kehtestatud hea tava koodeksiga. ?Kui reklaam lubab tootele kõige odavamat hinda, tuleks see ka tõestada,? lausus Reinaas. ?Üldiselt oleme klientidele soovitanud mitte kasutada ülivõrdelisi asju lubavaid sõnumeid,? tunnistas Reinaas.