• OMX Baltic−0,35%307,55
  • OMX Riga0,27%872,86
  • OMX Tallinn0,1%2 051,39
  • OMX Vilnius0,17%1 210,18
  • S&P 500−0,04%5 842,01
  • DOW 300,00%41 859,09
  • Nasdaq 0,28%18 925,73
  • FTSE 1000,09%8 747,26
  • Nikkei 2250,47%37 160,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,29
  • OMX Baltic−0,35%307,55
  • OMX Riga0,27%872,86
  • OMX Tallinn0,1%2 051,39
  • OMX Vilnius0,17%1 210,18
  • S&P 500−0,04%5 842,01
  • DOW 300,00%41 859,09
  • Nasdaq 0,28%18 925,73
  • FTSE 1000,09%8 747,26
  • Nikkei 2250,47%37 160,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,29
  • 21.05.02, 09:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Arvutireklaam eksitab tarbijat

Mitmed arvuteid müüvad firmad eksitavad tarbijaid, lubades reklaamis odavaid hindu või tasuta arvutitehnikat.
Näiteks reklaamib K-Arvutisalongi pidav AS Klisseran, et tal on Eesti odavaim hind, mis tegelikult ei vasta tõele, kuna konkurendi Ordi kaup on soodsam (näiteks HP printerid BTC CD-RW jne), kirjutab Eesti Päevaleht.
?Ka algkoolilaps saab aru, et ühelgi firmal ei saa olla valdkonna parimaid hindu,? lausus Eesti Päevalehele tundmatuks jääda soovinud arvuteid müüva firma juht. ?See on selge valetamine ja veel iga nädal lehes.?
Firmaomaniku sõnul mõjutavad tarbijat eksitavad reklaamid negatiivselt kogu sektorit. Eelkõige kannatavad suurfirmade mahukate reklaamikampaaniate tõttu väiksemad tegijaid.
Suured arvutifirmad, nagu Microlink, Klisseran ja PT Mikro reklaamivad, et annavad mõne ostuga printeri või monitori tasuta kaasa, ütles ärimees. ?Kui kontrollida raamatupidamist, pole midagi tasuta antud: seaduse järgi tuleks sellelt tasuta kaubalt käibemaks kinni pidada, mida pole kindlalt keegi teinud.?
Ettevõtte juhi sõnul kestab säärane olukord aastaid ning keegi pole midagi ette võtnud.
Eesti Reklaamiagentuuride Liidu juht Marek Reinaas ütles, et tarbijatele kõige odavamat hinda pakkuvad reklaamid võivad sattuda vastuollu reklaamiagentuuride kehtestatud hea tava koodeksiga. ?Kui reklaam lubab tootele kõige odavamat hinda, tuleks see ka tõestada,? lausus Reinaas. ?Üldiselt oleme klientidele soovitanud mitte kasutada ülivõrdelisi asju lubavaid sõnumeid,? tunnistas Reinaas.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele