94 protsenti firmadest, kellel veel kodulehekülge loodud ei ole, ei planeeri seda ka lähitulevikus teha.
Väga suurel osal lehekülje omanikest (92 protsenti) oli lehekülje loomise eesmärk info levitamine ning sama eesmärk oli ka 83 protsendil firmadest, kellel oli lehekülg uuringu läbiviimise ajal veel valmistamisel.
Tervelt 57 protsenti küsitletud kodulehekülgede omanikest on leidnud endale kodulehekülje valmistaja tuttavate kaudu. See on üllatavalt suur hulk.
Koguni 34 protsendil hetkel loomisel olevate kodulehekülgede puhul oli selle valmistajaks firma enda töötaja ning veerandil juhtudest oli valmistaja leitud tuttavate kaudu. Ülejäänud valmistaja leidmise viise oli juba mitu korda vähem mainitud.
Märkimisväärne on siinkohal üldine rahulolu kodulehekülje valmistajatega. Isegi 84 protsenti küsitletutest oli oma koduleheküljega rahul. Samuti hinnati äärmiselt kõrgelt klienditeeninduse kvaliteeti, millega oli rahul 82 protsenti vastanutest. Kõrge oli ka tähtaegadest ja eelarvetest kinnipidamise protsent, mis oli vastajate hinnangul 88 protsenti ning 96 protsenti.
Võrreldes 2001. aastaga on ettevõtetepoolne rahulolu kasv kõikides eelpool toodud näitajates olnud hüppeliselt suur.
Pooled lehekülgede omanikest olid koduleheküljele loonud ka tellimuste edastamise võimaluse. See näitab seda, et interneti kodulehekülgi ei tehta enam ainult rangelt firma tutvustamiseks, vaid kasutatakse ära ka kõiki muid lahendusi, et pakkuda oma praegustele ja tulevastele klientidele võimalust ettevõttega mugavamalt suhelda või tooteid-teenuseid tarbida.
Tulemustest on näha, et pakutavad tellimisvõimalused on kodulehekülgedel ennast ka õigustanud, sest tervelt 58 protsenti kodulehekülge omavatest ettevõtetest on pärast selle valmimist täheldanud müügikäibe suurenemist.