Eesti Telefon loobub boonuspunktide süsteemist, punkte korjanud inimesed saavad neid kasutada veel järgmise kolme aasta jooksul.
Preemiakonto süsteemiga liitunud said koos arvega teate: ?Uuenduse kohaselt uusi punkte alates augustist enam ei lisanud. Olemasolevaid punkte on võimalik kasutada kuni 31.07.2004. Punktide tõhusamaks kasutamiseks hakkab Eesti Telefon edaspidi tegema Teile personaalseid pakkumisi. Pakkumiste kohta lisatakse info Teie arvele.?
?See boonuspunktide süsteem oli ikka veidi keeruline,? kommenteeris Eesti Telefoni pressiesindaja Anu Vahtra Eesti Päevalehele.
Boonuspunktide eest said inimesed osta tarbeesemeid. ?Triikraua saab igaüks ka poest osta,? nentis Vahtra. ?Inimesed ootavad meilt ikka rohkem andmeside ja telefoniteenustega seotud sooduspakkumisi, nii me nüüd ka teeme,? lisas ta.
Eesti Telefoni uued soodustused on personaalsemad, ja seega kasulikumad kui need punktid, rääkis Vahtra. ?Näiteks kui on näha, et inimene kasutab pidevalt mitme tuhande krooni eest kuus sissehelistamispõhist internetiühendust, pakume me talle odavamalt mõne püsiühenduspaketiga liitumist,? selgitas Vahtra.
Soodustuste pakkumine jääb siiski käibepõhiseks, nagu oli ka boonuspunktide süsteem - mida rohkem teenust kasutada, seda suuremad tulevad ka soodustused, lisas ta.