• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 12.07.02, 13:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

10.juuli oksjonil sai Sotheby's üle 1,6 mld krooni tulu

10.juulil toimunud oksjonilt sai korraldajafirma 104,7 mln dollarit (üle 1,6 mld krooni) tulu.
Müüdi 55 eset väljapandud 83st sh hiljuti ekspertide poolt Peter Paul Rubensi maaliks tunnistatud 'Süütalaste tapmine', kirjutas Financial Times.
Viimase eest tegid pakkumisi 8 ostjat ning hind kerkis ülikõrgele - 76,7 mln dollarini (1,2 mld krooni). Varem on nii kõrgel hinnatasemel müüdud vaid kuulsate impressionistide ja postimpressionistide teoseid.
'Toimus midagi raskestiusutavat: mitu pretendenti pakkusid üle 30 mln dollari', räägib Sotheby"s Europe peadirektor Robin Woodhead.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Rubensi maalidest on seni kõige kallimalt müüdud 'Portrait of a Man the God Mars' 8,25 mln dollari eest 2000. aastal.
Sotheby"s komisjonitasud on 19,5% esimeselt 100 000 dollarilt ning 10% ülejäänud summalt.
<#Vedomosti=http://www.vedomosti.ru/stories/2002/07/12-39-01.html>

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele