klient ei anna lepingusõlmimise üle peetavate läbirääkimiste käigus selgeid vastuseid tavapärastele ärilistele või tehnilistele küsimustele
kauba tehnilised omadused ei ühildu ostja tegevusalaga: näiteks, väike pagaritööstus esitab tellimuse mitmele kõrgtehnoloogilisele laserile
kliendi ärilise tausta kohta puuduvad andmed või on need puudulikud
klient on valmis tasuma kallihinnalise kauba eest sularahas, kuigi müügitingimused näevad ette ülekandega maksmist või pakutakse kauba eest ebatavaliselt kõrget hinda
Hetkel kuum
Investorite seas on FedEx ja Foxconn
klient ei ole kursis toote tehniliste omaduste või seadmete tootlusega, kuid soovib sellegipoolest seadet omandada
klient keeldub tavapärasest tehnilise abi teenusest: nt. paigaldamisest, koolitusest või hooldusest
tarne kuupäevad on ebamäärased, või kauba üleandmine on plaanitud kõrvalises sihtkohas
transporditeenust või vahendusteenust osutav firma on märgitud toote lõppkasutajana või tarne lõpliku sihtkohana
tarne marsruut on väidetava sihtkoha ja kauba jaoks ebatavaline
klient esitab ebatavalisi nõudeid kauba transpordi, märgistamise või pakendamise kohta
eeldatavat sihtkohta ja valitud transpordi liiki arvestades on valitud ebasobiv pakendamise viis
klient esitab liialdatud salastatuse nõudeid tarne lõpliku sihtpunkti või tarne üksikasjade kohta