Tarbijakaitseamet kontrollis juulis 212 kaubandus- ja teenindusettevõtet, rahatrahve määrati 54 820 krooni ulatuses 61 õigusrikkujale.
Tarbijad esitasid juulis 166 avaldust, millest 60 olid seotud tööstus ja 11 toidukaupadega. Teenuste kohta laekus 87 pretensiooni (52,4% üldarvust), millest
24 pöördumist olid seotud eluasemekuludega.
Kaupade ostuga kaasnenud arusaamatuste lahendamiseks pöördus infotelefonile 447 tarbijat. Valdavalt ei oldud rahul tööstuskaupade kvaliteediga (400), jalatsiprobleemidega pöörduti 85 korral. Tehnikakaupade garantiiga pöördus ametisse 71 tarbijat, toidukaupadega oli probleeme 47 juhul.
Teenustega seoses helistati 174 korral, sh 45 tarbijat ei olnud rahul kommunaalteenustega. Teenindusettevõtetega (keemiline puhastus, autoteenindus, turism, eksitav reklaam) oli probleeme 129 juhul.