• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 08.10.02, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Igapäevastest otsustest sõltub brändi väärtus

Kevin Lane Kelleri raamat ?Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity? annab ulatusliku raamistiku, et mõista, miks brändid on tähtsad, mida nad tähendavad tarbija jaoks, kuidas neid ehitada, kui suur on nende väärtus ning kuidas nende väärtust säilitada ning kasvatada.
Autor on töötanud välja unikaalse tarbijal baseeruva brändi väärtuse mudeli, mis võimaldab turundajatel mõista ning tõlgendada erinevate brändistrateegiate ja -taktikate mõju ning hinnata brändi väärtust. Keller näitab, et brändi väärtus peitub tarbijate teadvuses ja meeltes ning sõltub sellest, mida tarbijad on kogenud ning õppinud brändi kohta aja jooksul.
Raamat annab uusi, värskeid vaatenurki mitmete oluliste turundusteemade kohta. Autor kirjeldab kolme põhilist brändi väärtuste loomise viisi, integreeritud turunduskommunikatsiooni uusi vaatenurki ning kuidas see mõjutab brändi väärtust, Samuti tutvustab Keller brändi väärtuse mõõtmise eri meetodeid ning annab juhtnööre, kuidas organisatsioonis luua brändi väärtuse mõõtmise süsteem; selgitab, kuidas brändistrateegiaid välja töötada ja teostada, millal kasutada brändilaiendusi; ning näitab, kuidas kujundada brändistrateegiat (brändi-toote maatriks, brändi hierarhia), et maksimeerida brändi väärtust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Teemade põhjalikule teoreetilisele kirjeldusele lisab autor mitmete praktiliste meetodite, juhtnööride kirjelduse, mis võimaldab turundajatel parandada brändi väärtuse loomise, mõõtmise ja juhtimisega seotud igapäevaste otsuste kvaliteeti.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele