• OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • 15.10.02, 09:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Sadamaehitajad lõhkusid Paldiskis kauni mereranna

Paldiski lähedal Laokülas lõhkusid omavolitsenud buldooser ja kopp üle kahesaja meetri ilusa vaatega mereäärt.
Veel reedel, kui keskkonnainspektsiooni Harjumaa osakonna inspektorid tulid omavolilisi töid lõpetama, saalis punase kabiiniga buldooser Paldiski Lõunasadamast kilomeetri kaugusel Laoküla rannavees edasi-tagasi, kirjutab Postimees.
Laia saha taha kuhjus järjest uusi rannakive, mille buldooser kaldale lükkas ja siis sügavamasse vette uue portsu järele läks. Hiljem mõõtsid keskkonnainspektorid hävitatud ala pikkuseks 224 meetrit.
Keskkonnainspektsiooni Harjumaa osakonna juhataja Tiia Kaar rääkis Postimehele, et Laokülas tuvastati kolm seaduserikkumist - veeseadust rikkudes on muudetud rannajoont, ranna ja kaldakaitse nõuete vastaselt on tegeldud majandustegevusega ning maapõueseadust rikkudes on kaevandatud maa-ainest.
Kaar märkis, et tööks olnuks vaja keskkonnaministri luba, kuid ilmselt poleks seda kunagi antud. Juhataja sõnul saab juriidilist isikut niisuguste rikkumiste eest karistada maksimaalselt 50 000-kroonise trahviga.
Kaar ütles, et esialgsetel andmetel rikkus ranna Paldiski Lõunasadama kaldakindlustust rajava Skanska EMV alltöövõtja. Firma esindaja oli eilseks kutsutud inspektsiooni vastust andma, kuid sinna ta ei ilmunud. Kaar ei soovinud enne homset kohtumist töid teinud firma nime avalikustada.
Nii Lõunasadama omanik AS Tallinna Sadam kui ka Skanska EMV väitsid, et ei tea allhankijate arvukuse tõttu konkreetse töö tegija nime.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele