• OMX Baltic0,21%302,67
  • OMX Riga−0,29%868,62
  • OMX Tallinn0,2%1 990,73
  • OMX Vilnius0,11%1 206,81
  • S&P 5000,00%5 844,19
  • DOW 300,00%42 410,1
  • Nasdaq 4,35%18 708,34
  • FTSE 1000,03%8 607,82
  • Nikkei 2251,43%38 183,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,39
  • OMX Baltic0,21%302,67
  • OMX Riga−0,29%868,62
  • OMX Tallinn0,2%1 990,73
  • OMX Vilnius0,11%1 206,81
  • S&P 5000,00%5 844,19
  • DOW 300,00%42 410,1
  • Nasdaq 4,35%18 708,34
  • FTSE 1000,03%8 607,82
  • Nikkei 2251,43%38 183,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,39
  • 23.10.02, 14:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Küllo Arjakas: EMORi pakutud summa hämmastab

Keskerakonna peasekretär Küllo Arjakas oli üllatunud EMORi uuringu üle, et Keskerakonna ainuüksi tele- ja lehereklaam läks maksma 9,7 mln krooni.
Keskerakond on kampaania kogukuluna nimetanud 7 mln krooni. 'Vahe on väga suur,' ütles Küllo Arjakas. 'Ma ei tea, mis meetodil EMOR on sellise tulemuse saanud.'
EMORi monitooringus pole arvestatud välireklaami, otsepostitust ja kingitusi. Samuti ei ole EMOR arvestanud võimalikke allahindlusi.
'Pole ju arvestatud suurkliendi allahindlust, teatavaid ettemakse,' ütles Arjakas.
Küllo Arjakase ütlust mööda valmib Keskerakonna valimiskulude aruanne 'nagu seaduses ette nähtud üks kuu pärast valimisi'. 'Ehk isegi mõned päevad enne tähtaega.'

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele