• OMX Baltic0,53%304,79
  • OMX Riga0,04%868,63
  • OMX Tallinn0,46%2 008,2
  • OMX Vilnius0,55%1 212,09
  • S&P 5000,41%5 916,93
  • DOW 300,65%42 322,75
  • Nasdaq −0,18%19 112,32
  • FTSE 1000,57%8 633,75
  • Nikkei 225−0,52%37 558,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,62
  • OMX Baltic0,53%304,79
  • OMX Riga0,04%868,63
  • OMX Tallinn0,46%2 008,2
  • OMX Vilnius0,55%1 212,09
  • S&P 5000,41%5 916,93
  • DOW 300,65%42 322,75
  • Nasdaq −0,18%19 112,32
  • FTSE 1000,57%8 633,75
  • Nikkei 225−0,52%37 558,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,62
  • 29.10.02, 08:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Kuum suvi kasvatas Ösel Foodsi käivet

Tänu kuumale suvele ja tarbimisharjumuste muutumisele müüs Ösel Foods tänavu vett ligi viis korda ning Aura mahlu poolteist korda mullusest enam.
Ösel Foods müüs tänavu üheksa kuuga Eestis 2,24 miljonit liitrit vett ja 3,7 miljonit liitrit Aura mahla. Möödunud aasta kolme kvartali näitajad olid vastavalt 0,5 miljonit ja 2,1 miljonit liitrit. Rahaliselt moodustas vee käive tänavu kolmes kvartalis 8,3 miljonit krooni ehk ligi neli korda enam kui tervel möödunud aastal kokku, kirjutab Postimees.
Ösel Foodsi juhatuse esimees Kuldar Leis tõi hüppelise tootmismahu kasvu üheks põhjuseks erakordselt kuuma suve. ?Selline suvi on karastusjookide tootja unistus,? rääkis ta. ?Teisalt on Aura kaubamärk Eesti turul läbi löönud.?
Ösel Foods tõi Aura mahlad turule ülemöödunud aasta lõpus ja praeguseks on need vallutanud neljandiku Eesti mahlaturust. Aura vee osa ulatub üheksa protsendini Eestis müüdavast pudeliveest.
Leisi arvates on veemüügi edu taga ka Eesti elanike jõukuse kasv ja tarbimisharjumuste muutumine. ?Eesti inimesed väärtustavad järjest enam tervist, mistõttu eelistavad kraaniveele pudelivett,? märkis firmajuht.
Kuldar Leis toetus oma hinnangus statistikale, mis väidab, et kuigi karastusjooke juuakse Eestis järjest enam, on näiteks Coca-Cola ja Pepsi turuosa jäänud samaks, kasv tuleb peamiselt vee ja vitamiinijookide varal.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele