Maailma suurim toidu ja seebitootja Unilever tõstis sellel aastal teist korda 2002. aasta kasumiprognoosi, kirjutab Bloomberg.
Prognoosi tõusu taga oli kulude kärpimine ja 400 peamise kaubamärgi müügi kasvu kiirenemine.
Hollandi-Suurbritannia Unileveri esindaja Tom Gordijn ütles, et kasum aktsia kohta enne goodwilli ja ühekordseid kulusid võib kasvada 18-19%. Juulis prognoosis Liptoni tee ja Dove seebi tootjana tuntud ettevõte, et kasum kasvab 15 protsendi võrra.
Kolmandas kvartalis kasvas Unileveri kasum 58%, 780 mln eurole (12,2 mld kroonile). Bloomberg Newsi poolt küsitletud analüütikud ootasid kasumiks keskmiselt 577,5 mln eurot (9,04 mld krooni).
Müük langes kolmandas kvartalis 1% võrra 13,1 mld eurole (205 mld kroonile), kuid peamistest kaubamärkidest saadud käive kasvas 4,5%.
Unileveri aktsia hind on Londoni börsil kella 11.30ks kerkinud 4,07%, 601,50 Suurbritannia pennile.