Nordea Pank on esindatud Viljandis ilma pangakontorita, Viljandi klientidega hakkab suhtlema panga esindaja.
Reaalsed kontorid, kiviseinad ja säravad klaasid, omavad aina vähenevat tähtsust pangaga suhtlemisel. Kindlasti on aga jätkuvalt oluline võimalus kiirelt ja mugavalt kontakteeruda kompetentse pangatöötajaga, kes suudab nõustada rahaasjade korraldamisel ja teostada pangatoiminguid, eelkõige vormistada vajalikke lepinguid. Edaspidine suhtlemine pangaga toimub põhiliselt elektroonilisi makse- ja infokanaleid ning pangakaarte kasutades. Panga seisukohalt on seega oluline omada eri paikades kompetentseid kontaktisikuid, kes tunnevad hästi kohalikku elu ja äritegevust, teatas Nordea Pank.
Esimese sellise Nordea Panga esindajana asub Viljandis, Nordea Kindlustuse Lossi 18 kontoris, tööle Merike Mugur. Vastsel esindajal on lisaks pikaajalisele pangatöö kogemusele ka eelnev raamatupidamistöö kogemus. Lisaks põhitööle peab Merike Mugur ka peasekretäri ametit Eesti Noorte Kommertskojas (JCI).
?Nordea kavandab laienemist Eestis. Usaldusväärsuse saavutamiseks ei ole enam oluline, millisel ristmikul või tänaval tegutseda. Läänemere regiooni suurima panga nimi annab piisava aluse selleks, et klient võib julgelt suhelda kohapealse esindajaga, koostöös temaga korraldada nii oma pere kui ka firma rahaasjad pangas. Ei ole midagi uut siin päikese all, selline tegevusviis on väga levinud mitmetel elualadel, miks siis mitte tuua seda ka pangandusse,? ütles Nordea Panga juhatuse esimeesJuhani Seilenthal.
Lähiajal on plaanis palgata ka Ida-Virumaa esindaja asukohaga Jõhvis või Kohtla-Järvel.