Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Daewoo uuendas Nubira
Ligi poole pankrotistunud Daewoo aktsiaportfellist omandanud General Motors on asunud usinalt turule tooma uusi mudeleid, et kaotatud aega ja raha võimalikult kiirelt ja valutult tagasi teenida. Uue firma GM Daewoo presidendiks on saanud pikaajaliselt Opeli (õigemini küll Vauxhalli) tootmisega kokku puutunud inglane Nick Reilly ja lähitulevikus on kavas mudeliuuendustele tõsist rõhku panna ja igal suuremal autonäitusel on esitletud midagi uut: sel kevadel Genfis täiesti uus väikeauto Kalos, sügisel Pariisis Leganza asemik Magnus (Evanda), tuleval kevadel tuuakse Genfis Euroopa avalikkuse ette uus Nubira.
Korealased näevad uut Nubirat aga juba järgmisel nädalal algaval Souli autonäitusel. Uus Nubira on disainitud Itaalias, Pininfarina disainibüroos, mis on andnud kuju ka nii mõnelegi Daewoo konkurendile (nt Hyundai Matrix).
Uue Nubira juures on lisaks uuenenud välimusele pandud suurt rõhku ka sisedisainile, materjalivalikule ja turvalisusele. Eesmärk on pakkuda Euroopa turule soodsa hinna ja kvaliteedisuhtega autot, lootes selle läbi kasvatada Daewoo läbimüüki kuni kolmandiku võrra. Seda küll vaid juhul, kui autole paigaldatakse diiselmootor, esialgu on kavas ta Euroopa turule tuua 1,6 ja 1,8-liitrise bensiinimootoriga. Kereversioonidest on esialgu saadaval sedaan, hiljem lisanduvad luukpära ja universaal. Euroopas jõuab uus Nubira müügile 2003. a keskel, Eestis tõenäoliselt aasta teisel poolel.