Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Agentuuri valimine nõuab ettevalmistusi

    Agentuuri, kas siis meedia-, PR- või reklaamiagentuuri valik tuleb päevakorda, kui firma soovib esmakordselt hakata nende teenuseid kasutama või tuleb olemasolev agentuur välja vahetada.
    Enne agentuuri vahetamist mõelge hoolikalt läbi, kas see on vajalik. Reeglina on vaja agentuuri vahetada, kui teenused ei vasta teie nõudmistele vaatamata sellele, et olete seda agentuuriga arutanud; kui agentuuril on finantsraskused, agentuuril pole piisavalt spetsialiste teie vajaduste jaoks, agentuur on valinud kliendiks teie konkurendi ja ei suuda garanteerida konfidentsiaalsust või kui on toimunud agentuuripoolne lepingurikkumine.
    Enne kui alustate valikuprotsessi, tehke kindlaks, millised on teie soovid ja nõudmised agentuurile, milliseid teenuseid teil vaja on. Mõelge ka sellele, kui palju on teil aega nende kurssiviimiseks oma turundus- ja müügiplaanidega, kuna koostöö seadmine võtab suure osa ajast ning on samas edaspidi võtmetähtsusega.
    Vaadake, mida pressis on viimasel ajal agentuuridest kirjutatud ja tehke järeldusi selle põhjal, keda konkursile ehk pitch?ile kutsuda.
    Samuti arvestage, kas agentuuril on kogemusi töös firmadega, mis tegutsevad teiega sarnasel alal.
    Konkurssi korraldades ärge valige liiga palju agentuure. Agentuuride presentatsioone kuulake maksimaalselt 2?3 inimesega, kes peavad hiljem agentuuriga töötama. Vaadake, kas agentuur tuleb presentatsioonile petlikult suure hulga inimestega, soovides jätta muljet, et neil on palju spetsialiste.
    Keskenduge enda poolt ette antud brief?ile ja ärge laske ennast pimestada perfektsest ettekandest või presentatsioonitehnikast. Hoiduge sellest, et agentuur hakkab teile õpetama, kuidas peate oma äri ajama.
    Ärge laske agentuuril aega kulutada sellele, et teie brief?i hakatakse teile ümber jutustama. Kui te palusite agentuuril valmistada kampaania etteantud eelarvega, vaadake, et see sisaldaks kõike vajalikku ja jääks lubatud piiridesse.
    Tehke iga agentuuri kohta SWOT-analüüs. Lisaküsimustena võiks küsida veel soovitusi klientidelt. Lisaks teile esitatud soovitustele paluge ka klientide nimekirja, keda agentuur teenindab, ja võtke mõnega neist ühendust, et paremini agentuuri tundma õppida. Küsige eelnevate tööde näidiseid, mida agentuur on teinud, milline oleks teie tulevane kliendihaldur, kes on agentuuri omanik, millises osas ning kas agentuur kuulub mõnda rahvusvahelisse ketti. Näiteks kui te vajate teenuseid ka teistes Balti riikides, oleks hea teada, milline on koostöö teiste agentuuridega.
    Majandusliku kindluse mõttes tuleb leppida kokku, millised on arvete maksetähtajad, milline on nende tüüpiline projektijuhtimine mõne kampaania näitel. Küsida võib veel, kuidas suhtutakse väikestesse projektidesse, kuna see näitab väga hästi agentuuri paindlikkust käsitleda erineva suurusega kampaaniaid-projekte. Veel oleks hea teada, milline on agentuuri struktuur, kas agentuur on võitnud omal alal väljapaistvaid auhindu või konkursse ja kas agentuur teenindab mõnda teie konkurentidest.
    Pärast iga presentatsiooni võtke oma kolleegidega tunnike aega, et arutada nähtut-kuuldut. Oma valiku langetamisel katsuge hakkama saada nädalaga ja teavitage kõiki agentuure kindlasti oma valikust.
    Autor: Pilkku Aasma
  • Hetkel kuum
Ain Kivisaar: kolm soovitust uuele linnavõimule
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Bigbanki laenuportfell tegi rekordi
Bigbank avaldas 2024 aasta esimese kvartali tulemused, mille kohaselt brutolaenuportfell tõusis rekordilise 1,74 miljardi euroni, kasvades kvartaliga 86 miljoni euro võrra ehk 5% ja aastaga 325 miljoni euro võrra ehk 23%.
Bigbank avaldas 2024 aasta esimese kvartali tulemused, mille kohaselt brutolaenuportfell tõusis rekordilise 1,74 miljardi euroni, kasvades kvartaliga 86 miljoni euro võrra ehk 5% ja aastaga 325 miljoni euro võrra ehk 23%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Uus tehnoloogia hirmutab? Madalal rippuvad digiõunad toovad kiire võidu
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raport Ukrainast: nädal on olnud pingeline
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Oodatud tõusu eelõhtu: kinnisvaraturg lükkas täiskäigu sisse
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.