Saku Õlletehase juht Cardo Remmel ütles Eduka arengu foorumil, et turuliidrina on sotsiaalne külg ettevõttele väga oluline.
Haiges ühiskonnas pole Remmeli sõnul võimalik tervet äri ajada. Samas peab ettevõtja tema sõnul küsima, millise investeeringu eest on ühiskond valmis talle midagi vastu andma.
Kui konkurents taandub hinnaeelisele, tuleb rohkem tähelepanu pöörata kulude kokkuhoiule ja vähem on võimalik tegeleda turundusega, rääkis Remmel.
Remmeli sõnul on õlu sotsiaalne jook, millel on tähtis osa kvaliteetsel vaba aja veetmisel. Seepärast on Sakuga seotud suusatamine ja korvpall, Saku Suurhall, Saku Suverull ja õllefestivalid, mis propageerivad õiget õllekultuuri. 'Meie missioon on teha elu Eesti rõõmsaks,' lausus Remmel.