Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kinkekaardi abiga söögitegemine selgeks
?Kord kingiti inimesele, kes vihkas küüslauku, poolnaljaga küüslaugutoidu kursus,? räägib Kiika Kööki kaubamärki omava OÜ Köögitarbed juhataja Age Minka. ?Pärast kursust oli kingisaaja hämmingus, et küüslauk võib olla täiesti hea, ja see inimene jäigi käima meie kursustel.? Peale kokanduskursuste võib Kiika Kööki kauplusest kinkekaardiga osta ka omanäolisi köögitarbeid, mis on eriti populaarsed pulma- ja soolaleivapidajate seas. Kiika Kööki kinkekaartide väärtus ei ole piiratud. ?See võib olla nii 72 senti kui 720 krooni,? lausub Minka. ?Kuid soovitavalt peaks selle ära kasutama sama aasta numbri sees.?
Ka sisustussalongi Inspira kinkekaardid on populaarsed just soolaleivaliste seas. Inspira kingituste ja lauanõude osakonna müügispetsialisti Anneli Raiko kinnitusel ostetakse sisustuskapluse kinkekaarte peamiselt peretuttavatele, kui ei teata, milline nende uus kodu välja näeb, või ka lihtsalt siis, kui kingisaaja maitset täpselt ei tunta. ?Nii välditakse möödapanekuid ja topeltkingitusi,? sõnab Raiko.
Kinkekaarti pakuvad ka mitmed ilusalongid, kus kaardi saaja võib valida nii tooteid kui ka teenuseid. Mõnes salongis on kaardi väärtused fikseeritud, teistes kirjutatakse kaardile summa, mida kinkija soovib.
Samamoodi võib lähedasi rõõmustada näiteks mõne sanatooriumi või tervisekeskuse kinkekaardiga. Pärnus asuva taastusravikeskuse Sõprus projektijuhi Karola Ruberki sõnul on nende kinkekaardid populaarsed täiskasvanud laste seas, kes neid oma vanematele kingivad. Kaardiga üllatatakse vanemad nii jõulude ajal, emade- ja isadepäeval kui ka sünnipäeva puhul.
Tallinna Kaubamaja kliendisuhete osakonna juhataja Sille Simovarti sõnul on kaubamaja kinkekaardid, mis kehtivad nii Tallinna kui ka Tartu Kaubamajas, viimasel ajal üha enam populaarsust võitnud firmade seas, kes ostavad kaarte suures koguses ja kingivad neid nii oma töötajatele preemiaks kui ka koostööpartneritele meeleheaks.