• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 23.01.03, 08:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Toll hakkab teedel rohkem autosid puistama

Keelatud diislikütusega sõitvate autojuhtide tabamiseks korraldab tolliamet sel aastal maanteedel sagedamini kontrollreide.
?Liikuvate rühmade tööta me edukalt hakkama ei saa,? ütles tolliameti järelevalveosakonna juhataja Vello Valm. ?Hetkel on meil tööl seitse rühma, kuid aasta lõpuks peab nende arv olema kolmteist.?
Mullu peatas toll teedel 3762 sõidu- ja veoautot. Neist 285 kütusepaagist avastati keelatud erimärgistusega kütust, mis on tavalisest diislikütusest poole odavam. Ühte liikuvasse rühma kuulub neli inimest, neil on alates möödunud suvest õigus maanteedel autosid peatada, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Seadust rikkusid umbes kaheksa protsenti kõigist kontrollituist. See näitab laias laastus, kui palju Eestis sõitvatest autodest kasutab odavat erimärgistusega kütust,? märkis Valm.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kokku trahviti seadust rikkunuid 1,1 miljoni krooniga, mis on kaks korda enam kui 2001. aastal. Eraisikule saab erimärgistusega kütuse kasutamise eest mõista 18 000-kroonise, ettevõttele aga 50 000-kroonise trahvi.
Valmi sõnul keskendub toll üldjuhul üleriigilise tähtsusega maanteedele, kus kontrollijate kohalolek avaldab kõige suuremat ennetavat mõju. ?Lõppude lõpuks on meie eesmärk mitte karistada, vaid saavutada olukord, et sellise kütusega võimalikult vähe ringi sõidetaks,? ütles Valm.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele