Logistikajuhina pean tagama logistikaosakonna funktsioneerimise.
Logistikaosakonna tööülesannete hulka kuuluvad ettevõtte kaubavoogude jaotuskanalite väljatöötamine ja arendamine; kulude analüüs; firma transpordipoliitika väljatöötamine ja arendamine; firma transpordi kvaliteedisüsteemi arendamine ja juhtimine; läbirääkimine transpordifirmadega; logistikaosakonna kulueelarve koostamine, töö planeerimine, juhtimine ja korraldamine; toodangu optimaalse laovaru planeerimine ja juhtimine vastavalt müügiosakonna müügiplaanile ja -ennustustele; etikettide, korkide ja taara laovarude planeerimine ja juhtimine; ekspordi ja impordi korraldamine; tegevusplaanide koostamine koos ettevõtte juhtkonnaga ettevõtte eesmärkide saavutamiseks.
Vedude, tolliprotseduuride täitmise ja distributsiooni korraldamine; lao töö korraldamine ja parandamine; koostöö finantsjuhtide ja müügiga, et vedude aegasid kooskõlastada; peakorteripoolsete plaanide ja nõudmiste täitmine Eesti osakonna logistikat puudutavas; eelarvete koostamine, jälgimine ja kokkuvõtete koostamine oma töövaldkonnas; aruandlus ettevõtte juhile ja peakorterisse; uute pikemaajaliste projektide genereerimine ning elluviimine.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Vastutus nii siseriikliku kui ka välistranspordi korraldamise eest, tollikorraldus, kesklao struktuuriüksuse juhtimine ? koosseis 20 töötajat. Teenindamine. Kaupade vastuvõtmine, kontrollimine ja väljastamine. Ladustamine. Vastutus eelarve eest. Varaline säilimine. Töötajate juhendamine, nõustamine ja koolitamine logistilistilistes protsessides. Firma logistika protseduurireeglite väljatöötamine ja majanduslik analüüs. IT arendus logistilistes protsessides. Kontroll logistilistes protsessides. Ostu-müügilepingute sõlmimisprotsessis osalemine. Inventuuride korraldamine, teostamise ja juhtimine.