• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 11.11.03, 08:07

EPL: Tallink võib Romantika Soome liinilt maha võtta

Juhul, kui riik ei toeta Tallinki järgmisel aastal saja miljoni krooniga, võib ettevõte võtta Tallinna?Helsingi liinilt maha oma lipulaeva Romantika.
Tallinki investorsuhete juht Marek Mägi ütles, et puhuks, kui riik neile tulevaks aastaks konkurentsis püsimiseks 100 miljonit krooni ei eralda, on ettevõttel olemas must stsenaarium, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Oleme arvestanud musta stsenaariumiga, kuid ma ei tahaks sellest lähemalt rääkida. Vastasel juhul võib sellest jääda mulje kui inetust surveavaldusest riigile,? lausus Mägi.
Samas pole hetkel kindel, kas riik firmale toetust maksab. ?Praegu oleme maa ja taeva vahel,? märkis Mägi. Kui asjade käik peaks siiski Tallinkile kahjulikumat teed pidi kulgema, on Mägi kinnitusel ettevõttel plaan, kuidas säilitada firma tulusus.
Üks üsna realistlik võimalus, mida firma Mägi sõnul kaalub, on Romantika mahavõtmine Tallinna?Helsingi liinilt. ?Me oleme seda kaalunud, kuid teha ei tahaks.? Samas ei suudaks ettevõte Mägi sõnul olukorras, kus Viking Line ja Silja Line saavad riiklikke toetusi, konkurentsis püsida, mistõttu peab ka sellise võimalusega arvestama. Seepärast on Tallink kaalunud võimalust viia Romantika näiteks Rootsi liinile, juhul kui niisugune olukord tekib.
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Meelis Atonen ütles, et koos rahandusministeeriumiga töötatakse välja konkurentsi hindamise materjalid, mis peaksid näitama, millises olukorras Tallink on, kui võrrelda konkureerivate laevafirmadega. ?Peame arvestama meie ja teiste riikide maksupoliitiliste iseärasustega,? lausus Atonen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.07.24, 12:25
30 aastat zombi-majandust: Jaapani valuutakriis kogub hoogu
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele