Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Chrysler ei sponsoreeri naispesumodellide jalgpallivõistlust
Kriitika alla sattunud autootootja DaimlerChrysleri divisjon otsustas lõpetada Super-Bowli vahel toimuva naispesumodellide jalgpallivõistluse sponsoreerimise.
Tegemist on Ameerika Jalgpalliliiga 1. veebruaril toimuva Super-Bowliga (iga-aastase meistritiitli mänguga), mille vaheajal peetkase neljateistkümne naispesumodelli vahel 20-minutine ameerika jalgpalli mäng, kirjutab uudisteagentuur Reuters.
?Mängu vaheaeg pole olnud kunagi nii seksikas,? kommenteerib üritust 'Lingerie Bowl 2004' show oma kodulehel.
Kuna kriitika nimetas üritust seksistlikuks otsustas Chrysler oma Dodge kaubamärgiga üritust mitte toetada.
Autotootjale ligidalseisva allika sõnul ujutasid konservatiivsed lobby-rühmitused peale sponsoreerimisuudise teatavakstulemist kompanii e-maili süsteemi kaebustega üle.
DaimlerChrysleri sõnul lootsid nad antud ürituse sponsoreerimisega tõsta eelkõige meeste huvi Dodge sõiduautode ja veokite vastu.
DaimlerChrysleri aktsia tõusis eile New Yorgi börsil 0,6%, tasemeni 44,05 dollarit.