Nordea Panga naistepäevakampaania jaanuarist 8. märtsini tõi 748 taotlust kogusummas 500 miljonit krooni, teatas pank.
Keskmine laenusumma oli 670 000 krooni. Suur osa taotlustest olid refinantseerimistaotlused ning said laenukomiteelt positiivse otsuse.
Nordea Panga jaepanganduse juht Toivo Annus sõnas, et Nordea on kampaania tulemustega rahul.
Möödunud aasta aprillis-mais läbi viidud emadepäeva kampaania raames laekus üle 200 taotluse kogusummas ligi 180 miljonit krooni. Selle kampaania raames oli keskmine laenusumma 880 000 krooni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ühispank teatas, et laenu refinantseerimise osas mõjutas Nordea kampaania Ühispanka vähe. 'Kampaania kordaminekut saab hinnata alles siis, kui on selgunud, kui palju hangitud taotlustest lõplikult laenuks vormistatakse,' lausus avalike suhete juht Evelin Pull.