Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mercedes uuel lainel!

    Kuidas kavatseb Mercedes üha suureneva konkurentsi tõttu tulevikku vaadata? Juba eelmise põlvkonna M- ja S-klassiga alustades muudeti identiteeti, disain läks pehmeks ja soliidseks. Võib-olla peeti silmas BMW 7. seeria edu, mis seisnes lakoonilisuses (Audi ei läinud isegi praegu sellega kaasa, kuna keegi peab ka ju vanale ?heale raskepärasele? klientuurile luksusetunnet pakkuma).
    Pärast S- ja M-klassi muudeti ka C- ja E-klass sportlikumaks ning BMW-likumaks. Ühed viimased sportmudelid SL ja CLK pakkusid juba lausa lustlikku disaini, kaugel-kaugel tuntud saksa funky-disainist. Eriti antisportlikuna mõjusid nende tagatuled. Mercedese disainerid said ka ise sellest aru, uutest kavanditest on need kadunud.
    Kuid kuidas edasi areneda ajal, mil klientuur juba harjunud pehmete Mercedestega? Kindlasti ei muudeta stiili nii kardinaalselt kui BMW ja Citröen, vaid lastakse liinile ikka sedasama Mercedest. Lihtsalt aina sportlikumas vormis.
    Kõige tõenäolisemalt jõuab esimesena turule A-klass, mis vanast mudelist suurt millegi muu silmapaistvaga ei erine kui üksikud edasi arendatud stiililahendused. Teljevahe on suurem ja auto mõjub tunduvalt mahukamana.
    Kuna C-klass on MB tähtsaim ja müüduim toode, nagu ka 3. seeria BMW-l ja A3-seeria Audil, siis pingutatakse tugevasti, et anda hoop A3-le ja 3. seeria Compactile. Üks uusi versioone ongi ülivoolava ja hoogsa joonega C-klassi kupee, mille alumise osa aken asetseb tulede vahel.
    Praeguseks on juba kõik autotootjad aru saanud, et linnamaasturi ehk SUVi esmane idee oli pakkuda linnakeerises harjunud ärimehele võimalust endale tähelepanu tõmmata, pluss efektset jalgratta/suuskade transporti.
    Vähetähtis pole muidugi ka võimalus maastiku ligidusse jõudes ringi kihutada. Kuna M-klass oli liiga suur, siis siinne versioon ongi BMW X3 konkurent, mis peaks kliente paeluma sportlikkusega. Samuti on Mercedesel seekord suur võimalus kasu lõigata, kuna X3 näib oma koledusega lausa eemalepeletav.
    Praegu ongi Mercedes oma disainis teelahkmel, kus midagi kardinaaselt uut oleks mõttetu luua, kuid samas vormikeele mängud pole veel läbi ja peaks ideid pakkuma veel mitmeks mudeliks.
    Mercedes on ja jääb veel mõneks ajaks liidriks, tundes kõige paremini oma õige sihtrühma maitset, kuid ei lähe kaua, kuni BMW ja Volkswagen väga lähedale jõuavad.
    Autor: Björn Koop
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.