Kuuendat aastat toimuvale reklaamikonkursile Kuldmuna laekus kokku 628 tööd, mis on võrreldes eelmise aastaga 222 tööd enam.
Reklaamikonkursi Kuldmuna 2003 ?ürii esimehe Joel Volkovi sõnul on üheks põhjuseks, miks nii palju töid laekus, see, et tänavu on kategooriaid rohkem kui varasematel aastatel.
Lisaks traditsioonilistele reklaamikategooriatele on ka disainikategooriad, mis muudavad Kuldmuna konkursi universaalsemaks ja võimaldavad saada ülevaate ka kujundusdisainerite oskustest laiemas plaanis. Tase on iga aasta olnud aina kõrgem, nii ka tänavu, nentis Volkov.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Iga-aastase reklaamikonkursi eesmärk on välja selgitada aasta parimad Eesti reklaamid ja nende autoreid premeerida. Kuldmuna 2003 võitjad kuulutatakse välja 3. mail Saku Suurhallis.
Autor: ÄP