• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,39
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,39
  • 02.04.04, 09:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Avariigrupp politseist lahku

Liiklusõnnetuse jäädvustamise erapooletuse, kiiruse ja kvaliteedi tagamiseks tuleks liiklusõiguse büroo juristide sõnul avariigrupp politseist lahutada.
Riigile on odavam, kui grupi tööd finantseerida kahjukäsitlussummadest, mida kohustuslik liikluskindlustus sisaldab, kirjutab Eesti Päevaleht.
Majandusministeeriumi teede ja raudtee osakonna nõunik Hellat Rumvolt arvas, tegemist on väga hea ideega. ?Küsimus on selles, kes maksab? Põhimõtteliselt ei ole meil selle vastu midagi. On tore, kui politsei saab lisajõude.?
?Politseinike asemel saaksid selle tööga suurepäraselt hakkama ka vastava koolituse läbinud inimesed. Harvad ei ole juhtumid, kui politsei ei suuda süüdlast tuvastada, kuna tõendeid on viletsalt kogutud,? ütles liiklusõiguse büroo juhataja Indrek Sirk

Artikkel jätkub pärast reklaami

Vähempakkumisega on Sirki hinnangul võimalik leida ka politseist odavama teenuse osutajat. Eraldiseisva rühma loomisel vabaneks ligi 100 politseinikku tähtsamate tööde tegemiseks. ?Kas me ikka vajame liiklusõnnetuse sündmuskohale kumminuia, käeraudade ja püstoliga relvastatud politseinikku mõõdulinti hoidma?? küsis Sirk.
Sirki sõnul on rahastamise üks võimalusi kasutada liikluskindlustuse maksu sees olevat kahjukäsitluse osa. ?Miks peaks politseinik maksumaksja raha eest käima avariikohta mõõtmas, kui selle teenuse võivad kinni maksta ka kindlustusfirmad või liikluskindlustuse fondi järglane,? lisas ta.
?Ma usun, et Falck saaks selle tööga väga hästi hakkama. See ei ole ju mingi raketiteadus. Meil on pidevalt meeskonnad väljas ja neid saaks pärast vastavat koolitust edukalt kasutada,? ütles Falck Eesti avalike suhete direktor Indrek Lindsalu.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 27 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele