Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Teadlikkus eesmärkide seadmisel on kasvanud

    Viimastel aastatel on ürituste tellimisel oluliselt kasvanud teadlikkus eesmärkide seadmisel.
    Alustada tasuks alati küsimusest iseendale: aga miks just üritus? Kas ürituse korraldamine on parim lahendus soovitud tulemuse saavutamiseks? Kus asub sihtrühm, keda tahetakse mõjutada? Millises situatsioonis langetab sihtrühm vajalikke otsuseid?
    On tulnud ette olukordi, kus kliendi ülesandepüstitust analüüsides oleme välja pakkunud hoopis mingi muu lahenduse, mis tingimata ei eelda rahvahulga kokku kutsumist kindlas kohas ja kindlal ajal. Iga sõnumi edastamiseks tuleb valida õige kanal, mis integreerub firma ülejäänud turunduskommunikatsiooniga.
    Ürituse puhul on tegemist situatsiooniga, kus on n-ö radar maas: sihtrühm ei taju ennast viibivat traditsiooniliste turundusvahendite mõjupiirkonnas ja on seetõttu kergemini mõjutatav. Et üritusel on ühe kontakti hind on reklaamikampaaniaga võrreldes kordades suurem, omandab äärmiselt suure tähtsuse külalisi vastu võtva kollektiivi ettevalmistus. Kas kõik ikka saavad aru, et mitme tunni jooksul viibivad samas ruumis firma jaoks olulised võtmeisikud?
    Ürituse kui turunduskanali teevad ainulaadseks vahetu kontakt, suhted inimeste vahel, emotsioonid ja seiklus. Kui meil õnnestub kas või hetkeks inimesi nende tavapärasest elust välja raputada, oleme täitnud oma missiooni.
    Meelelahutus tervikuna on tõusev trend. Nii näeb üha rohkem ettevõtteid üritusturunduses kasvavat potentsiaali oma eesmärkide saavutamiseks.
    Oluliselt on vabanenud hoiakud üldlevinud kaanonite suhtes. Stiilipeod on taas populaarsust kogumas, tuues vahepeal juba lausa kohustuslikena tundunud lipsustatud ja punases veinis ujuvatele suhtekorraldusüritustele mõnusat vaheldust.
    Möödunud aasta lõpul TNS Emori poolt Adex Top 500 reklaamija hulgas tehtud uuring näitas, et käesolevaks aastaks prognoositakse below-the-line turundusvõtete ? nende hulka kuulub kahtlemata ka üritusturundus ? kasvuks keskmiselt 15 protsenti! Samast uuringust selgub samuti, et kasvanud on soov kaasata selliseks tegevuseks spetsiaalseid firmasid.
    Autor: Elina Kirt
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
USA aktsiaturg lõpetas nädala võidukalt
Kõik USA aktsiaindeksid lõpetasid nädala tõusuteel. Dow ja Nasdaq tõusid nädalaga vastavalt 1,14% ja 1,43%, samal ajal kui S&P 500 lisas 0,55%.
Kõik USA aktsiaindeksid lõpetasid nädala tõusuteel. Dow ja Nasdaq tõusid nädalaga vastavalt 1,14% ja 1,43%, samal ajal kui S&P 500 lisas 0,55%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.