Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Renault sai valmis tarbeautode seeria
Masteri seerias on valida kahe uue Nissani arendatud kolmeliitrise diiselmootori vahel, mis arendavad kuni 165 hobujõudu ja vastavad Euro 3 standarditele. Master tuleb nii kaubikuna, ?assiikerega, reisibussi kui ka kastiga kallurina.
Lisaks mootoriuuendustele on uue välimusega auto välis- ja sisekujundus. Esiosa on voolujoonelisem, juhi töökoha kujundus on inspireeritud Renault Trafic ja Kangoo seeria tarbesõidukitest.
Bussiversioonile pakutakse viit kandevõimet vahemikus 2,8 kuni 5,5 tonni, kabiiniga ?assiile kuute kandevõimet vahemikus 2,8 kuni 6,5 tonni. Bussi kombiversioon on saadaval kuue kuni üheksa istmega, minibussil on istmeid 8 kuni 16.
Kerepikkuseid tuleb Masterile neli, 3,13 kuni 4,63 meetrit. Kaubabussi mahutavus jääb vahemikku 12?22 m³, kandejõud 3,5 kuni 6,6 tonni.
Uued mootorid ning voolujooneline väliskujundus lubavad autodele kuni 40 000kilomeetrist hooldevälpa. Lisaks on kerele kuueaastane korrosioonigarantii. Tarbesõidukite turul hakkab Masteri seeria konkureerima peamiselt Peugeot Boxeri, Citroen Jumperi ja Mercedes-Benz Sprinteriga.
Uus Masteri seeria jõuab suuremates Euroopa riikides müügile hiljemalt tänavu juunis. Renault Masteri kaubikute hinnad algavad 259 900, kabiiniga ?assii 249 000 ja bussiversioon 319 900 kroonist. Eestis müüvad Renault? tarbesõidukeid ABC Motorsi ja City Renault? müügiesindused.
Autor: ÄP