• OMX Baltic−0,68%300,35
  • OMX Riga−0,95%878,5
  • OMX Tallinn−0,1%2 061,3
  • OMX Vilnius−0,11%1 191,19
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,21%8 824,93
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,13
  • OMX Baltic−0,68%300,35
  • OMX Riga−0,95%878,5
  • OMX Tallinn−0,1%2 061,3
  • OMX Vilnius−0,11%1 191,19
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,21%8 824,93
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,13
  • 11.05.04, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Renault sai valmis tarbeautode seeria

Masteri seerias on valida kahe uue Nissani arendatud kolmeliitrise diiselmootori vahel, mis arendavad kuni 165 hobujõudu ja vastavad Euro 3 standarditele. Master tuleb nii kaubikuna, ?assiikerega, reisibussi kui ka kastiga kallurina.
Lisaks mootoriuuendustele on uue välimusega auto välis- ja sisekujundus. Esiosa on voolujoonelisem, juhi töökoha kujundus on inspireeritud Renault Trafic ja Kangoo seeria tarbesõidukitest.
Bussiversioonile pakutakse viit kandevõimet vahemikus 2,8 kuni 5,5 tonni, kabiiniga ?assiile kuute kandevõimet vahemikus 2,8 kuni 6,5 tonni. Bussi kombiversioon on saadaval kuue kuni üheksa istmega, minibussil on istmeid 8 kuni 16.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kerepikkuseid tuleb Masterile neli, 3,13 kuni 4,63 meetrit. Kaubabussi mahutavus jääb vahemikku 12?22 m³, kandejõud 3,5 kuni 6,6 tonni.
Uued mootorid ning voolujooneline väliskujundus lubavad autodele kuni 40 000kilomeetrist hooldevälpa. Lisaks on kerele kuueaastane korrosioonigarantii. Tarbesõidukite turul hakkab Masteri seeria konkureerima peamiselt Peugeot Boxeri, Citroen Jumperi ja Mercedes-Benz Sprinteriga.
Uus Masteri seeria jõuab suuremates Euroopa riikides müügile hiljemalt tänavu juunis. Renault Masteri kaubikute hinnad algavad 259 900, kabiiniga ?assii 249 000 ja bussiversioon 319 900 kroonist. Eestis müüvad Renault? tarbesõidukeid ABC Motorsi ja City Renault? müügiesindused.
Autor: ÄP

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 28 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele