• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,2%6 192,35
  • DOW 300,98%44 524,78
  • Nasdaq −0,97%20 171,98
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,41
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,2%6 192,35
  • DOW 300,98%44 524,78
  • Nasdaq −0,97%20 171,98
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,41
  • 22.06.04, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Värviteraapia tänaval

Lihtne pole tingimata geniaalne, kuid geniaalne on tavaliselt lihtne. Sadolini imagokampaaniat toetav välireklaam väärib teenitud tähelepanu.
Ootuspärasele värvikirevusele ja värvitootja tootevaliku laia spektri rõhutamisele vastupidiselt domineerib Sadolini reklaamiseerias esmapilgul üks värv. Kuid värvi olemuse seisukohalt tajume rohelist metsa või sinist merd ainult tinglikult ühtlase monokromaatilise värvipinnana, tegelikult sisaldub mõlemas tuhandeid värvivarjundeid ja -toone. Paljususe äratundmine eeldab kõrget osalusmäära.
Emotsionaalne reklaamiväide ?Täidab kodu tunnetega? positsioneerib Sadolini elamustepakkujaks, kes hoolib lõpptarbija kodukujunduse tunnetuslikust tulemusest. Värvipsühholoogiast ja -sümboolikast on sõnumi toetajateks valitud kõige usaldusväärsemad ja ka interjöörikujunduses armastatuimad põhivärvid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kujunduses on klassivahe tuntav. Lakoonilisus on trump, lihtsustatud kompositsioon jätab mõtetele palju ruumi. Fototapeediliku igavuse peletab pintsel, mis pinda kattes maalib meeleolu. Kontseptsioon toidab kujutlust, kutsub esile konkreetseid nägemusi, mälupilte ja heaoluaistinguid. Tootjale viidatakse diskreetselt värvipurgiga, mis esindab kõiki Sadolini tooteid.
Looduskeskkonna idealiseerimine urbanistlikus eksterjööris on hea võte, mis mõjub alati rahustavalt ja kindlustunnet tekitavalt, pakkudes puhkust nii silmadele kui ka hingele. Tänavapilti küllastav värv saavutab koos sõnumiga soovitud emotsiooni, teraapilist ja esteetiliselt nauditavat tervikut jääb ka alateadvus meelsasti uskuma.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele