Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Värviteraapia tänaval
Lihtne pole tingimata geniaalne, kuid geniaalne on tavaliselt lihtne. Sadolini imagokampaaniat toetav välireklaam väärib teenitud tähelepanu.
Ootuspärasele värvikirevusele ja värvitootja tootevaliku laia spektri rõhutamisele vastupidiselt domineerib Sadolini reklaamiseerias esmapilgul üks värv. Kuid värvi olemuse seisukohalt tajume rohelist metsa või sinist merd ainult tinglikult ühtlase monokromaatilise värvipinnana, tegelikult sisaldub mõlemas tuhandeid värvivarjundeid ja -toone. Paljususe äratundmine eeldab kõrget osalusmäära.
Emotsionaalne reklaamiväide ?Täidab kodu tunnetega? positsioneerib Sadolini elamustepakkujaks, kes hoolib lõpptarbija kodukujunduse tunnetuslikust tulemusest. Värvipsühholoogiast ja -sümboolikast on sõnumi toetajateks valitud kõige usaldusväärsemad ja ka interjöörikujunduses armastatuimad põhivärvid.
Kujunduses on klassivahe tuntav. Lakoonilisus on trump, lihtsustatud kompositsioon jätab mõtetele palju ruumi. Fototapeediliku igavuse peletab pintsel, mis pinda kattes maalib meeleolu. Kontseptsioon toidab kujutlust, kutsub esile konkreetseid nägemusi, mälupilte ja heaoluaistinguid. Tootjale viidatakse diskreetselt värvipurgiga, mis esindab kõiki Sadolini tooteid.
Looduskeskkonna idealiseerimine urbanistlikus eksterjööris on hea võte, mis mõjub alati rahustavalt ja kindlustunnet tekitavalt, pakkudes puhkust nii silmadele kui ka hingele. Tänavapilti küllastav värv saavutab koos sõnumiga soovitud emotsiooni, teraapilist ja esteetiliselt nauditavat tervikut jääb ka alateadvus meelsasti uskuma.