Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tallink müüs eile üle 7000 pileti
Eile kella kolmeks oli sooduskampaania käigus eriti soodsa pileti (15 krooni pluss 45 krooni sadamatasu) soetanud 2500 inimest. Müük kestis Tallinki hotelli, Tallinna Kaubamaja ja Mustakivi keskuse müügipunktides kella seitsme ja kaheksani õhtul, kusjuures pileti sai veel ka see, kes pisut enne sulgemisaega sappa asus.
Laevafirma turundusjuhi Tiina Manderi sõnul liikus järjekord kiiresti, sest kõik kassad töötasid ja väsinud müüjad vahetati teiste vastu välja. Päeva müügitulemuseks lootis ta saada 7500 piletit.
Eriti populaarsed olid Romantika piletid, sest paljud pole uut laeva veel oma silmaga näinud, rääkis turundusjuht.
Sünnipäevakampaania mõte on Manderi sõnul anda võimalus laevaga reisida ka nendele, kes seda varem teha pole saanud, ja neile, kel sügise tulekuks rahakott õhukeseks kulunud.
?Ka töökohtades asuvad inimesed pärast suvepuhkusi taas innuga tööle, miks mitte pakkuda neile kollektiivi liitmiseks ühist reisi,? lisas Mander.
Palju on sooduskampaania käigus ostetud pileteid ka Peterburi ja Sotckholmi kruiisidele, kus need on nüüd 115-215 krooni võrra odavamad. Nii näiteks saab Peterburis ära käia 180 krooniga varasema 400 asemel.
Kokku on 16. augustil alanud Tallinki sünnipäevakampaania käigus tänaseks müüdud üle 2300 pileti ja Stockholmi üle 1300 pileti. Septembris kasvas piletimüük neile liinidele 50%.
Tallink korraldas sünnipäeva puhul piletimüügi sooduskampaania ka viie aasta eest, kui laevafirma sai kümme aastat vanaks.