• OMX Baltic−0,09%301,88
  • OMX Riga0,18%894,54
  • OMX Tallinn−0,11%2 067,26
  • OMX Vilnius0,25%1 200,5
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,21%8 742,47
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,7
  • OMX Baltic−0,09%301,88
  • OMX Riga0,18%894,54
  • OMX Tallinn−0,11%2 067,26
  • OMX Vilnius0,25%1 200,5
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,21%8 742,47
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,7
  • 28.10.04, 08:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Pool Eestit protestib raudtee vastu

Eesti peaaegu kõikide raudtee-äärsete linnade ja külade elanikud protestivad Eesti Raudtee tegevuse vastu.
Jõgevalased tahaksid, et linna poolitava raudteejaama ette tuleks tunnel, sest jaamas seisvad kaubarongid sulgevad jalakäijate ülekäigu. Hetke, mil seal ühtki kaubarongi ei pargi, päevas peaaegu polegi, kirjutab Postimees.
Et pääseda teise linnaossa tööle või koju, või ka jõuda reisirongile, peavad inimesed tegema poolekilomeetrise ringi järgmise ülekäiguni. Kes seda ei taha teha, ronib eluga riskides vagunite alt või vahelt läbi.
Jõgeva linnapea Viktor Svjatõ?ev ütles, et allkirjade hulk näitab probleemi tõsidust. Ta lisas, et linnavalitsus tahab, et nii riik kui ka raudteefirma aitaks linnal ehitada jalakäijate tunnelit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Jõgeva teine suur mure on keset linna laiutav laadimisplats, kus nii ööl kui päeval huugavad metsaveoautod ja tõstekraanad. Need lõhuvad tänavaid ja veavad teed muda täis.
Eelmisel nädalal hakkas Eesti Raudtee linnavõimude loata laiendama Narva raudteesõlme. Narva aselinnapea Vladimir Kalatshov kinnitas eile, et ehitustöö, millega piirilinna raudteesõlm peaks hakkama läbi laskma pikemaid ronge, on ebaseaduslik.
Tartu volikogus üritas sotsiaaldemokraat Enn Tarto edutult läbi suruda otsust, millega oleks keelatud Tartu kaubajaamas keskkonnaohtlike ja plahvatusohtlike veoste seismine. Volinikud kukutasid Tarto ettepaneku läbi.
Mullu suvel selgus Tallinnas Nõmmel elanike kaebust kontrollides, et raudtee-äärse maja kortereis ületas müra ja vibratsioon lubatud taseme.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele