• OMX Baltic−0,58%303,52
  • OMX Riga−0,26%890,25
  • OMX Tallinn−0,33%2 070,86
  • OMX Vilnius−0,41%1 194,16
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 100−0,39%8 850,63
  • Nikkei 225−0,89%37 834,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,85
  • OMX Baltic−0,58%303,52
  • OMX Riga−0,26%890,25
  • OMX Tallinn−0,33%2 070,86
  • OMX Vilnius−0,41%1 194,16
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 100−0,39%8 850,63
  • Nikkei 225−0,89%37 834,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,85
  • 12.11.04, 08:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Naftavedajad kaotavad sadamas hinnasõja

Transiidiettevõtjate ähvardustest hoolimata jätab Tallinna Sadama nõukogu täna sadamatasude hüppelise tõusu jõusse.
Maksutõusu vastased kaotasid eile ka majandusminister Andrus Ansipi toetuse. «Mina ei ole veendunud, et suvel langetatud otsust sadamatasude tõstmiseks peaks muutma hakkama,» ütles eile sadamanõukogu esimees Eero Tohver pärast kohtumist Ansipiga.
Nõukogu hakkab täna Ansipi nõudel uuesti arutama korra juba otsustatud hinnatõusu, sest minister andis järele sadamaoperaatorite liidu survele. Operaatorid kuulutasid sadamatasude hinnatõusu parteipoliitiliseks ja röövellikuks, kirjutab Postimees.
«Kauba omanikud suunduvad selle pärast konkureerivatesse sadamatesse,» ütles liidu juht Ago Tiiman.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Vaidlus sadamatasude üle õhutas tüli respublikaanist rahandusministri Taavi Veskimägi ja reformierakondlasest majandusministri Ansipi vahel, kelle seisukohad veel paar päeva tagasi erinesid. Eile võttis Ansip varasemast erapooletuma seisukoha.
«Mina ei hakka sadamanõukogule otsust ette kirjutama, kuid pean vastuväidete arutamist vajalikuks,» ütles Ansip.
Väidetavalt suurima löögi pidi saama reisilaevaäri, teiste hulgas ka Eesti firma Tallink.
«Kui riigikapitalismi vähkkasvajale kätt ette ei panda, halveneb Eesti meretranspordi konkurentsivõime lähiaastatel järsult,» ütles eile levitatud pressiteates Tallink Grupi finantsdirektor Andres Hunt.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele