Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
EPL: Bravocom toob mobiilid poodi pesupulbri kõrvale
Neljas mobiilioperaator Bravocom tahab mobiiltelefonist teha tarbekauba.
Novembrist võrgu avanud uus mobiilioperaator Bravocom soovib alustada peagi ka telefonimüüki. Erinevalt konkurentidest ei ole plaanis rajada oma teenindussalonge, vaid mobiilid tuuakse müüki supermarketitesse tavalise laiatarbekaubana, kirjutab Eesti Päevaleht.
Hetkel saab enam kui 600 müügikohast üle Eesti osta firma kaubamärgi Zorro liitumispakette, müügivõrk laieneb pidevalt.
Kuidas täpsemalt Bravocom telefonimüüki korraldama hakkab, pole veel selge, küll aga rääkis firma juhatuse esimees Peep Põldsamm põhimõtetest, millest lähtuma hakatakse.
?Tahame kliendi juurde tulla, olla tal tee peal ees, kus iganes ta käib,? ütles Põldsamm.
Konkurentide mudel pakkuda klientidele 1-kroonise sissemaksega järelmaksuga mobiiltelefone Bravocomile ei meeldi. ?Täna on mobiil saanud elu lahutamatuks osaks ja moekaubaks, uusi mudeleid tuleb iga 4?5 kuu tagant. Kujutame siis nüüd ette, et inimene on sõlminud kaheks aastaks järelmaksulepingu, räägib vana tellisega, ja ei saa uut osta,? lausus Põldsamm.
Mustamäe Citymarketi juhataja Sirje Vürmeri hinnangul on idee mobiilist kui laiatarbekaubast küll tervitatav, kuid selle toomine supermarketisse pesupulbri kõrvale tekitab probleeme.
?Mina ei julgeks selliselt mobiile müüa, kuna narkomaanid on ennekuulmatult leidlikud asju varastama, leides üles iga poesopi, kuhu kaamerasilm ei ulatu,? ütles ta. Ka tekitaks tema hinnangul probleeme see, et mobiiltelefon on spetsiifiline toode, mida ei saa võrrelda näiteks sae või mahlapressiga. ?Kassapidajal võtaks kliendile selle toote tutvustamine aega ja teised kliendid peaksid põhjendamatult ootama,? leidis ta.