Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Sõida luigega lõunasse!

    Viimaste nädalate päevalehtede tellimiskampaaniad võiksid eeskuju võtta Eesti Ekspressi lihtsast ja arusaadavast sõnumist. ?Luige kulul lõunasse?, lubab EE oma reklaamides. Täpsemalt on selgitatud, et lõunasse pääseb lausa 25 inimest, piisab vaid tellimisest.
    Postimehe reklaamides on storid ise nii pikad ja keerulised, et sõnum ise ? telli leht ? kaob kuhugi vaimukuste ja veidrate tegelaste taha. Nende pakutav uhke auhind, ümbermaailmareis, kaob kujunduslikku ja sõnumite virr-varri ning raadiolood lohisevad ümber ümberütlemiste.
    Eesti Päevaleht alustas paljulubavalt selge sõnumiga ?Kas teie tellisite d?iibi?? Trükk on ka enam-vähem arusaadavana püsinud, kuid raadioreklaamid ajavad kogu sõnumi jälle segaseks ? mis put?inost käib jutt, mida laste nähes ei tohi teha? Kuidas pime õnn puudutab leheostmist? Kui eellugu on nii pikka ja segane, siis juhtub sama, mis Postimehega, ehk kui jõuab kätte see ühe ja ainukese sõnumi kord, mille pärast reklaamimine on üldse ette võetud, siis on tähelepanu juba hajunud. Päevaleht pole vähemalt kade tellimise muid kasusid kiitmast ja ütleb muuhulgas, et neil on hea leht, teised reklaamijad tunnevad ennast ilmselt piisavalt tuntu ja tugevana.
    Attention, interest, desire, action ? nii peaks reklaam ju ideaalis töötama. Päevalehtedel paistab see töötavat pigem attention, attention, misunderstood, forgotten.
    Ekspress läheb ühe teemaga lõpuni. Teles näidatud pärisluiged ja raadios kirjeldatud luikede hingeelu on tegelikult juba üleliigne ballast, ilma milleta poleks kampaania suurt kaotanud. Sihtrühm saab siiski nimemängust aru ning viib sõnumi ja reklaami kokku. Suurima plussi saabki lihtne ja hästi vormistatud sõnum, heas mõttes odav teostus ning tavalisest suurema võiduvõimaluse mulje.
    Autor: Peep Ehasalu
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
USA tarbijate kindlustunne langes kuuga ligi 13%
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.