• OMX Baltic0,21%307,5
  • OMX Riga−0,02%866,96
  • OMX Tallinn0,08%2 080,03
  • OMX Vilnius0,01%1 202,56
  • S&P 500−0,54%5 879,73
  • DOW 30−0,73%41 963,24
  • Nasdaq −0,3%19 056,18
  • FTSE 100−0,33%8 743,11
  • Nikkei 225−1,3%37 470,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%90,19
  • OMX Baltic0,21%307,5
  • OMX Riga−0,02%866,96
  • OMX Tallinn0,08%2 080,03
  • OMX Vilnius0,01%1 202,56
  • S&P 500−0,54%5 879,73
  • DOW 30−0,73%41 963,24
  • Nasdaq −0,3%19 056,18
  • FTSE 100−0,33%8 743,11
  • Nikkei 225−1,3%37 470,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%90,19
  • 20.12.04, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Venitamine värbamisel võib olla saatuslik

Juhid käivad läbi pika tee sobiliku inimese otsinguil. Kulutavad aega ja raha selleks, et jõuda parimate kandidaatideni ning nende hulgast parimad välja valida. Aga kui ollakse juba lõppvaliku ees ning tuleb valida 3?4 parima kandidaadi vahel, siis läheb otsustamine keeruliseks.
Paraku on aga inimestel oma elu elada ja tugevad kandidaadid ei oota. Head kandidaadid oskavad enda eest hoolitseda ja loovad olukorra, kus valijateks on nemad, mitte ainult tööandjad.
Juba üks nädal venitamist jah-sõna ütlemisel võib põhjustada selle, et parimad kandidaadid loobuvad ja võtavad vastu konkureeriva pakkumise.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seetõttu on kriitiline just aja ja tähelepanu planeerimine värbamise viimasele etapile, et värbamisotsuse kvaliteet selles kiires faasis ei kannataks. Vastasel juhul peab juht kõike algusest alustama, sest valik teise eelistuse nimekirjast ei pruugi olla enam parim valik.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele