• OMX Baltic0,24%269,58
  • OMX Riga0,23%875,91
  • OMX Tallinn−0,11%1 713,16
  • OMX Vilnius0,25%1 053,2
  • S&P 5000,25%6 090,27
  • DOW 30−0,28%44 642,52
  • Nasdaq 0,81%19 859,77
  • FTSE 100−0,49%8 308,61
  • Nikkei 225−0,77%39 091,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,5
  • OMX Baltic0,24%269,58
  • OMX Riga0,23%875,91
  • OMX Tallinn−0,11%1 713,16
  • OMX Vilnius0,25%1 053,2
  • S&P 5000,25%6 090,27
  • DOW 30−0,28%44 642,52
  • Nasdaq 0,81%19 859,77
  • FTSE 100−0,49%8 308,61
  • Nikkei 225−0,77%39 091,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,5
  • 04.01.05, 16:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Liisingühingute Liit seab ALD Automotive kiire edu kahtluse alla.

Eesti Liisingühingute Liit ei pea realistlikuks ALD Automotive poolt 1/3 turuosa haaramist.
Järgneb Eesti Liisingühistute Liidu, mille liikmed omavad Eesti liisingturust 98%, tegevdirektori Reet Hääle Kommentaar:
ALD Automotive turuletulek tihendab Eestis ja kogu Baltikumis kindlasti konkurentsi, kuid kahtlen tõiselt kas 1/3 turuosa haaramine on realistlik.
Kui ALD ise nimetab oma konkurentsieeliseks esmalt kogemustepagasit, siis Eestis siiani tegutsenud firmade eelis on kindlasti kohaliku turu väga hea tundmine ja tugev kliendibaas.
Teine eelis: kasutusrendi ja hoolduse pakkumine on siinsete firmade täisteenus ja liisingu alus juba aastaid, lisaks pakutakse kindlustust, kütusekaarti, auto hädaabiteenust, asendusautot jpm. Juba praegu on firmade puhul kasutusrendi lepingute osakaal 90%, eraisikute puhul 70% ning ka täisteenuslepingute osakaal on aasta-aastalt kasvanud, moodustades praegu 27 kogulepingutest.
Seega kindlaid eeliseid uuel tulijal, peale rahvusvaheliste kogemuste ja võimaluse suurte rahvusvaheliste klientide ülevõtmise, meie ei näe. Täisteenusliisingu osas suudetakse eelkõige konkurentsi pakkuda nendele klientidele, kelle on suur autopark (Elion, Eesti Energia, Falk jt.). Samas tuleb tõdeda, et Eesti turg on oma väiksuses piiratud ja selliseid kliente on väga vähe.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.12.24, 19:09
Tartu Ringtee tuiksoonel valmib 2025. aasta sügiseks uus ärihoone
Tartu Ringtee suurema liiklustihedusega lõigu äärde kerkib 2025. sügiseks uus omanäolise modernse arhitektuuriga pilkupüüdev ärihoone „Raja Keskus“. Ärihoone toob Tartu linna juurde umbes 2500 ruutmeetrit kvaliteetset kaubandus-, teenindus- ja büroopinda.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele