Eesti Energia klientidel on nüüdsest võimalik ettevõttele elektrivõrgu rikkest teada anda mobiiltelefoni sõnumi teel lühinumbrile 1343.
Võimalus elektrikatkestusest SMS-i teel teada anda sai loodud klientide mugavuse suurendamiseks ning vähendamaks koormust rikke- ja klienditelefonile ulatuslike elektrikatkestuste ajal, teatas ettevõte.
?Käesoleva aasta jaanuaritorm näitas ilmekalt, et kui Eesti Energia klienditeeninduskeskusega püütakse ühendust saada ligi 200 korda minutis, siis on ka maksimaalse võimsusega töötavast klienditelefonist vähe,? põhjendas Eesti Energia elektrooniliste kanalite arendusspetsialist Viljar Gross. ?SMS on lisakanalina kiire ja lihtne võimalus oma info Eesti Energiale edasi anda ning korrektselt sisestatud teate puhul saabub inimesele ka vastus, et tema info on kohale jõudnud ning olukorda hakatakse lahendama,? lisas Gross.
Rikketeate sõnumis tuleb kirja panna objekti täpne aadress või rikke asukoht juhul kui näiteks liinile on langenud puu. Seejärel rikke kirjeldus, teataja ees- ja perekonnanimi ning kontakttelefoni number. See on vajalik, kuna osade telefonide numbrid on varjatud ning teenindaja ei saa täiendava info vajadusel kliendiga ühendust võtta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Andmete järjekord teates tähtsust ei oma. Rikke SMS-i saatjale saabub ka vastus info kättesaamisest.
Ühe lühisõnumi saatmine maksab vastavalt kõneoperaatori hinnakirjale 3 krooni.
Lisaks SMS-ile 1343 saab elektririketest jätkuvalt teatada helistades rikketelefonil 1343 (kõneminuti hind vastavalt kõneoperaatori hinnakirjale)või Eesti Energia kodulehel www.energia.ee , e-maili teel aadressile
[email protected]