Sel suvel ühinenud üritusturundusfirmad Orangetime ja Rodeo Marketing võivad saada veel sel aastal käibe poolest suurimaks Eesti üritusturundusfirmaks.
Sisuliselt liitusid kaks täiesti erineva strateegiaga ettevõtet. Rodeo oli väga tugev tehniliste projektide tegija.
Nende korraldatud oli näiteks Vabaduse väljakul toimunud Red Bull Air Jami hüppevõistlus, mis on siiani suurejoonelisim linnaruumis peetav ekstreemspordivõistlus Eestis ja kogu Baltikumis. See üritus meelitas kokku 20 000 inimest.
Orangetime on aga tugev kliendiürituste tegija. Ühinenud agentuuri nimeks jääb Orangetime ja seda hakkab juhtima Hardi Kinnas.
Aasta lõpuks prognoosib Hardi Kinnas enam kui 50% käibe kasvu, mis teeks käibenumbriks 14?15 mln krooni.
Üritusturundusagentuuride Liidu juhatuse esimehe Paavo Pilve sõnul on loogiline, et kahe agentuuri ühinemisel käive kasvab. Küsimus on aga selles, kas suudetakse ühendada kahe agentuuri kogemused ja pakkuda klientidele reaalset lisaväärtust ning saavutada veelgi paremaid tulemusi.
Orangetime 2004. aasta netokäive oli 9,5 miljonit krooni, Rodeol 4,1 miljonit krooni.
Autor: ÄP