Läbirääkimised riigi esindajate ja BRSi vahel Eesti Raudtee aktsiate riigile tagasiostmise üle pole veel lõppenud, kuid kinnitamata andmetel saab tehing teoks.
Kui alguses tahtis BRS raudtee aktsiate eest saada ligi 3 miljardit krooni ning riik hindas raudtee erastamislepingu lõpetamisega BRSile makstava hüvitise suuruseks 1,46 miljardit krooni, oli oht, et läbirääkimised katkevad.
Nüüd on mõlemad pooled teinud märgatavaid järeleandmisi. Mitteametlikel andmetel on BRS oma hinnasoovi alandanud 2,6 miljardi kroonini, riik on valmis raudtee aktsiate eest pakkuma kuni 2,2 miljardit krooni, kirjutab Postimees.
Eile kogunes majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumis BRSi pakkumise hindamiseks moodustatud komisjon, mis kuulas ära hinnaläbirääkimisi pidanud töörühma aruande ja Tallinna Sadama analüüsi Eesti Raudtee ostutehingu võimalike stsenaariumide kohta.
Majandusministri nõunik Heido Vitsur ütles Postimehele, et kuigi läbirääkimised BRSiga pole veel tulemuslikult lõppenud, on komisjon põhimõtteliselt valmis esitama valitsusele ettekande olukorrast. «Võib öelda nii, et meil on olemas valitsusele esitatava otsuse projekt, kuid seal on veel mõned lüngad sees. Analüüsid on meil tehtud, aga sisse on veel vaja kirjutada lõplikud tulemused, sest läbirääkimised veel käivad,» rääkis ta.
Vitsur möönis, et üks põhiküsimusi, mille üle BRSiga veel vaieldakse, on Eesti Raudtee hind. Samas on tema sõnul positiivne, et kõnelused selle üle pole nurjunud ning need saavad veel järgmisel nädalal jätkuda.
Seotud lood
Kestlikkusaruandlus puudutab üha rohkemaid ettevõtteid, sest lisaks suurusest tulenevale kohustusele tekib raporteerimise vajadus ka tarneahela kaudu.
Enimloetud
3
Tesla ostuga võiks oodata
6
“A kust leiad sina ööga 100 000 eurot?”
Hetkel kuum
Tesla ostuga võiks oodata
“A kust leiad sina ööga 100 000 eurot?”
Tagasi Äripäeva esilehele