Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Teenindustegu 2006
Heateenindus.ee eestvedamisel kuulutati 9. novembril juba kolmandat korda välja Teenindustegu 2006. Seekordse tiitli pälvis Viru keskuse teenindusprojekt "Kuidas kaubanduskeskus kujundab klienditeenindusest konkurentsieelise".
Teise koha omanikuks sai maksu- ja tolliameti projekt "COMPLEX - uus veebipõhine tollideklaratsioonide töötlemise süsteem". Kolmandaks platseerus Olympic Entertainment Group projektiga "Olympic University". Konverentsil osalejate lemmikuks osutus Tallinna Vesi projektiga "Saad selle, millest loobud: õnneliku töötaja retsept".
Viru keskuse juht Ants Vasar nimetas võidutöö tugevusena pikaajalise projekti järjepidevat elluviimist, eesmärgistatust ja etapiviisilist mõõdetavust. Lisaks seda, et teenindajatele on Viru keskuses kehtestatud kõigile ühtne ja selgesti mõistetav teenindusstandard.
Heateenindus.ee juht Pille Puss märkis, et selle aasta projektid näitavad ilmekalt, et üha enam sõltub konkurentsivõime iga teenindaja oskustest, tahtmistest ja püüdlustest.
Autor: ÄP