Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Meediareklaamiturg kasvas 18 protsenti
2006. aastal ennustati meediareklaamituru käibe kasvuks umbes 12 protsenti, mis tähendanuks ligikaudu miljardi võrra suuremat numbrit kui kümne aasta tagune 281 miljonit. Tegelikult oli kasv veelgi suurem ja ainuüksi 2006. aasta neljas kvartal andis aasta 1,355 miljardist 415 miljonit krooni.
Turu suurest kasvust said osa kõik meediatüübid, kasv jäi 16 ja 25 protsendi vahele. Erandiks on ootuspäraselt internet, kus reklaamimaht suurenes koguni 66 protsendi võrra.
Möödunud aasta suurim reklaamija oli Procter & Gamble, järgnesid EMT, Tele2 Eesti, Hansapank, Rimi Baltic, Coca-Cola, A-Selver, Elion Ettevõtted, L'Oreal, Reckitt-Benckiser ja Elisa Mobiilsideteenused.
Andmete allikas on TNS Emori reklaamikulutuste uuring Adex.
Autor: ÄP