Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kevad toob turule uuendused läbinud Renault Maxity

    Aprillis täiustatuna üle maailma müügile jõudvat masinat müüdi mullu ühtekokku 15 000.
    Maxity kuulub 2,8-4,5tonniste veokite segmenti, mida võib liigitada kergeks kommertsveokiks. Maxity on üks kolmest Renault' musketärist (lisaks veel Master ning Mascott).
    Maxityga mööda Prantsuse kitsaid mägiteid ringi sõites aimasin, kui oluline on selle kompaktsus. Eelkõige väljavaade kabiinist, mis on avar ja mida toetavad piisavalt ka küljepeeglid. Tõsi küll, manööverdamisel tundsin puudust topeltpeeglitest, mis on juba enamikul suurkaubikutelgi.
    Rooli taga istudes võis end samuti väga koduselt tunda. Ehkki reguleeritav rool oli suur nagu veokitel kombeks, oli selle keerutamiseks piisavalt ruumi ja istumisasend ainult soodustas juhtimist. Tõsi, juhiistme kõrgust ei olnud võimalik reguleerida. Maxity miinuseks konkurentidega võrreldes on käigukangi asetsemine põrandal, mitte rooli kõrval armatuuril.
    Muidu aga veavad veomasinale iseloomulikud lühikesed käigud täiskoorma kindlalt kohalt. Käigukastide valikus on nii viie- kui ka kuuekäiguline manuaal.
    Kuna tegemist on kabiinveokiga, põksuvad võimsad mootorid otse juhi istme all. Sellel on ka vähemalt üks miinus, nimelt väiksem turvalisus. Seda ennekõike lauskokkupõrke ajal.
    Mootorivalikusse kuulub 110, 130 DXi 2,5 VGT diisel ning 150hobujõuline turbodiisel.
    Renault Maxityl on põhivarustuses mägipidur - EHS (easy hill start). See seade lubab sõidukil kallakul tagasi veeremata startida. Mugav on see linnaliikluses valgusfooride taga või ummikutes seistes. Tänapäeval on õnneks enamik veokeid sarnase seadmega varustatud.
    Märkimisväärt on pidurdusteekond. Nimelt lubab tootja, et äkkpidurduse korral 100kilomeetrisel tunnikiirusel sõites suudab veok lõplikult seisma jääda 44 meetriga. Veoki kohta tundub see isegi uskumatu, kui kas või maasturitega võrrelda.
    Arvestades, et linnad ummistuvad üha enam, on Maxity näiteks Tallinnas vedusid tehes omal kohal. Kergeveokite hulka liigitatava Maxity laiuseks 1870 mm, vähendatud on ka masina pikkust, mis teeb võimalikuks 4,8meetrise pöörderaadiuse. Viimane näitaja on üks paremaid tulemusi oma segmendis.
    Töötajale on masinas igatahes mõeldud. Seda näitavad ka rohked panipaigad.
    Renault Trucks ise on ristinud Maxity oma tulevaseks müügihitiks.
  • Hetkel kuum
5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Riik loob 50 miljoni euroga kaitsetööstuse fondi
Valitsus plaanib luua riikliku fondi, mis investeerib kaitsetööstusse raha otse ja erafondide kaudu. Praeguste ekspordigarantiide arvel suunatakse fondi 50 miljonit eurot.
Valitsus plaanib luua riikliku fondi, mis investeerib kaitsetööstusse raha otse ja erafondide kaudu. Praeguste ekspordigarantiide arvel suunatakse fondi 50 miljonit eurot.