Kui teised erakonnad hakkasid
Reformierakonna järel himustama valimiseelsel õhtul eetriaega, küsis Kanal 2
parteidelt topelthinda - koguni 150 000 krooni viie eetriminuti eest.
"No see on röövellik," kommenteeris ühe partei esindaja Kanal 2 küsitud hinda Äripäevale.
Pärast seda, kui tuli avalikuks, et Reformierakond on ostnud peaminister Andrus Ansipile Kanal 2 eetris viis minutit kõneaega, ärkasid ka teised parteid sama sooviga.
"Leidsime, et kui üldse, siis sellise summa eest," ütles Kanal 2 programmidirektor Olle Mirme. Ta lisas, et kui mõni partei olekski reklaamiaega ostnud, tähendanuks see hulga sekeldusi, sh kava ümbertegemist. "Jumal hoidis. Peale Ansipi ei tule kedagi," kinnitas Mirme.
Kui Ansipile osteti eetriaega Kanal 2-s, siis TV3s on kokku viis propagandasaadet: kaks Keskerakonna "Ärategijat" ja kolm peaministrikandidaatide debatti "Gigantide heitlus", mille eest on tasunud nii Keskerakond kui ka Isamaa ja Res Publica Liit.
Kummagi saate puhul pole televaatajal võimalik aru saada, et tegemist on erakondade ostetud poliitilise reklaamiga.
Kui palju ostetud magus eetriaeg parteidele maksma läheb, ei õnnestunud eile teada saada.