• OMX Baltic0,36%301,09
  • OMX Riga0,11%893,94
  • OMX Tallinn0,29%2 074,65
  • OMX Vilnius0,64%1 210,13
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,32%8 795,34
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • OMX Baltic0,36%301,09
  • OMX Riga0,11%893,94
  • OMX Tallinn0,29%2 074,65
  • OMX Vilnius0,64%1 210,13
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,32%8 795,34
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • 20.03.07, 08:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna–Tartu liinil puhkes taas bussisõda

Majandusministeerium peab tudengibussi seaduserikkujaks ning konkurendid turusolkijaks, uue bussiliini omanik ise aga üliõpilaste soodsaks reisivõimaluseks.
Kurja juur peitub värskes tudengibussi idees, kus sõit on tasuta, kirjutas Postimees. OÜ Tudengibussi nimelist firmat veab Virumaalt pärit majandustudeng Liis Reinhold. Asja idee peitub nädalavahetuseti Tallinna–Tartu liinil kurseerivas bussis, kuhu pääseb vaid üliõpilaspileti ettenäitamisel.
Samal ajal tuleb teistes bussiliinides Tartu–Tallinna liinil üliõpilastel välja käia umbes 95 krooni. Veel eile hommikul lubas OÜ Tudengibussi kodulehekülg, et aprillist maksab sõit uuel liinil 65 krooni, aga päeva jooksul see info kadus.
Reinhold märkis, et tasuta sõit tudengibussiga jätkub ka aprillis. «Tasuta sõit kestab nii kaua, kuni jätkub sponsoreid,» märkis Reinhold. «Viimastel päevadel on meedia meie projektile suurt tähelepanu pööranud ja see on toonud juurde ka sponsoreid.»

Artikkel jätkub pärast reklaami

Samas keeldus Reinhold sponsorite nimesid avalikustamast.
Majandusministeeriumi liiklustalituse juhataja Priit Vene märkis, et tudengibussil on kindlad väljumisajad ja peatused ning piletid.
«Tudengibussi reisijate eesmärk pole teatri või muusikali külastus, nad sõidavad lihtsalt kodunt kooli,» kommenteeris Vene. «Tudengibussil on kõik liinibussi tunnused, sellisel kujul lõhub tudengibuss liinivõrku ja halvendab ühistranspordi kättesaadavust.»
Lõpliku seisukoha tudengibussi seaduslikkuse asjus kujundab ministeerium lähipäevil. Kui ministeerium tunnistab asja seadusevastaseks, tabab tudengibussi kuni 50 000-kroonine trahv, sest nõutud liiniluba neil pole.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele