• OMX Baltic−0,42%297,09
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn−0,13%1 958,56
  • OMX Vilnius−0,26%1 164,64
  • S&P 500−0,93%5 509,16
  • DOW 30−0,61%40 278,88
  • Nasdaq −1,37%17 222,41
  • FTSE 100−0,01%8 462,77
  • Nikkei 2250,57%36 045,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,77
  • OMX Baltic−0,42%297,09
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn−0,13%1 958,56
  • OMX Vilnius−0,26%1 164,64
  • S&P 500−0,93%5 509,16
  • DOW 30−0,61%40 278,88
  • Nasdaq −1,37%17 222,41
  • FTSE 100−0,01%8 462,77
  • Nikkei 2250,57%36 045,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,77
  • 28.03.07, 13:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti parim teenindaja töötab Elisas

Hea Teeninduse Kuu raames toimunud konkursi "Eesti Parim Teenindaja 2007" võitis Elisa Eesti Tallinna piirkonnajuht Kendra Kairi Vaino.
Eelmisel reedel toimunud parima teenindaja konkursi Eesti poolfinaalist pääsesid finaali edasi Küllike Villiste SEB Eesti Ühispangast, Kendra Kairi Vaino Elisa Eestist ja Kaia Tammekänd Hansapangast. Lisaks neile said 27. märtsil Salme kultuurikeskuses toimunud finaali kolm parimat Tallinna teenindajat ja kaks parimat Tartu teenindajat, teatas Elisa.
"Hea teenindaja peab olema kiire, osavõtlik, asjatundlik, sõbralik ning suhtuma positiivselt igasse klienti - need omadused aitasid mul jõuda konkursi finaali ning saada ka Eesti parima teenindaja tiitli," ütles Kendra Kairi Vaino. "Kvaliteetne teenindus on Elisa jaoks sama tähtsaks püsiväärtuseks nagu hea leviala ja lai teenustevalik, seetõttu hindan saadud tunnustust kõrgelt."
Parima teenindaja konkurss kestis terve märtsi ehk Hea Teeninduse Kuu jooksul ning koosnes ülesannete lahendamisest internetis, teenindussituatsiooni lahendamisest kaamerate ees ning vastustest žürii küsimustele. Tänavu osales konkursil 170 teenindajat üle Eesti.
2007. aastal on märtsikuu juba viiendat korda Hea Teeninduse Kuu, mis on suunatud klienditeeninduse arendamisele ja teenindaja ameti väärtustamisele ning kaasab klienditeeninduse kõik kolm osapoolt - ettevõtte, teenindaja ja kliendi. Teeninduse valdkond moodustab Eesti majandusest 63% ning pakub tööd enam kui 200 000 inimesele.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele