• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 29.03.07, 09:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EAS hakkab Eestile uut mainet kujundama

Sügiseks valmib Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) eestvedamisel Eesti uus või vähemalt uuendatud mainekujundus. Kas senine "Welcome to Estonia" säilib või mitte, pole veel selge.
EASi turundus- ja kommunikatsioonijuht Erki Peegel ei välista, et märk kaob. "Aga vara on öelda," märgib ta.
Praeguse esileedi Evelin Ilvese (toona Int-Lamboti) eestvedamisel loodud Eesti mainekujundus kujunes kiiresti üheks kõige sõimatumaks projektiks, kirjutas Eesti Ekspress.
Peegel möönab, et Eestit ei ole võimalik tutvustada märgiga, mis omab eestlaste silmis viletsat mainet ja millesse ei usuta. 2002. aastal tegi EMOR uuringu, mille kohaselt pooltele eestlastele märk sobis, kuid 40 protsenti pidas seda ebasobivaks. Faktum küsitles 2005. aastal ettevõtjaid. Neist kolmandik ei pidanud märki eriti sobivaks ning üle poole leidis, et riigi mainekujundus ei ole eriti tulemuslik.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Töö Eesti mainega lõppes 2002. aastal Tallinnas toimunud Eurovisiooniga. Samal ajal on Eesti Telefonist saanud Elion, Radiolinjast Elisa, Klementist PTA. Oma kaubamärki on uuendanud nii Hansapank kui ka Ühispank. Ekspressi sõnul tuleb midagi ette võtta ka Eestiga.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele