Sügiseks valmib Ettevõtluse Arendamise
Sihtasutuse (EAS) eestvedamisel Eesti uus või vähemalt uuendatud mainekujundus.
Kas senine "Welcome to Estonia" säilib või mitte, pole veel selge.
EASi turundus- ja kommunikatsioonijuht Erki Peegel ei välista, et märk kaob. "Aga vara on öelda," märgib ta.
Praeguse esileedi Evelin Ilvese (toona Int-Lamboti) eestvedamisel loodud Eesti mainekujundus kujunes kiiresti üheks kõige sõimatumaks projektiks, kirjutas Eesti Ekspress.
Peegel möönab, et Eestit ei ole võimalik tutvustada märgiga, mis omab eestlaste silmis viletsat mainet ja millesse ei usuta. 2002. aastal tegi EMOR uuringu, mille kohaselt pooltele eestlastele märk sobis, kuid 40 protsenti pidas seda ebasobivaks. Faktum küsitles 2005. aastal ettevõtjaid. Neist kolmandik ei pidanud märki eriti sobivaks ning üle poole leidis, et riigi mainekujundus ei ole eriti tulemuslik.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Töö Eesti mainega lõppes 2002. aastal Tallinnas toimunud Eurovisiooniga. Samal ajal on Eesti Telefonist saanud Elion, Radiolinjast Elisa, Klementist PTA. Oma kaubamärki on uuendanud nii Hansapank kui ka Ühispank. Ekspressi sõnul tuleb midagi ette võtta ka Eestiga.