• OMX Baltic0,21%307,5
  • OMX Riga−0,02%866,96
  • OMX Tallinn0,08%2 080,03
  • OMX Vilnius0,01%1 202,56
  • S&P 5000,39%5 934,92
  • DOW 300,04%42 288,67
  • Nasdaq 0,69%19 246,01
  • FTSE 1000,02%8 774,26
  • Nikkei 225−1,3%37 470,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%90,63
  • OMX Baltic0,21%307,5
  • OMX Riga−0,02%866,96
  • OMX Tallinn0,08%2 080,03
  • OMX Vilnius0,01%1 202,56
  • S&P 5000,39%5 934,92
  • DOW 300,04%42 288,67
  • Nasdaq 0,69%19 246,01
  • FTSE 1000,02%8 774,26
  • Nikkei 225−1,3%37 470,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%90,63
  • 06.06.03, 09:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: ?Welcome to Estonia? on firmade seas popp

Aasta tagasi avalikkuse ette toodud Eesti bränd ?Welcome to Estonia? on osutunud ettevõtete seas äärmiselt populaarseks.
ASi Marat müügidirektori asetäitja Anti Roosiaas ütles, et Marat oli üks esimesi ettevõtteid, kes sai Eesti brändi kasutusõiguse ning hakkas eelmise aasta mais ?Welcome to Estonia? logoga särke müüma. ?Kuigi brändi üsna palju kiruti, olid müüginumbrid üllatavalt positiivsed,? ütles Roosiaas. Marat müüs läinud aastal üle 22 000 Eesti brändi logoga särgi. Selle aasta müügiprognoos on 15 000 särki, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Kuna Marati toodang läheb peamiselt ekspordiks, siis on Eesti brändi kasutamine tõstnud kindlasti meie tuntust ja imid?it siinsel turul,? lausus Roosiaas.
ASi Tulika Grupp turundusjuhi Tiit Isopi sõnul hakkavad kõik Tulika Takso 150 masinat kandma ?Welcome to Estonia? märki. ?Võtame seda kui omapoolset panust märgi arendamisse,? ütles Isop. Turundusjuhi sõnul sõidab iga Tulika takso kuus läbi keskmiselt 5000?6000 kilomeetrit. ?Kui arvestada läbisõidetud kilomeetrite ning taksode hulka, annab see linnapildis tuntava efekti,? ütles Isop. ?Kuna teenindame sadamat, lennujaama ning hotelle, jääb märk ka väliskülaliste silma alla.?

Artikkel jätkub pärast reklaami

Brand Estoniat (BE) haldava Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) kommunikatsioonijuhi Raimond Made sõnul on tänaseks 80 kasutajal vastavalt vajadusele ja lepingu tüübile kas kogu Brand Estonia või ainult ?Welcome to Estonia? märgi kasutusõigus.
Brand Estonia projektijuht Edward Köster ütles, et huvi brändi vastu väljaspool Eestit on üllatavalt suur. ?Näiteks kirjutas Jaapani suurim päevaleht sellest, et Eestil on oma bränd ning kuidas sellega siia välisinvesteeringuid ja turiste soovitakse meelitada. Inimesed käisid siin ja tegid uudise. Eestit seati hiljem Jaapanile eeskujuks,? lausus Köster.
Huvitavaid Eesti märgi kasutusviise on EASi kinnitusel: Estonian Airi märki kandvad teenindajad, lennukid ja piletid, Eesti Posti tembeldatavad kirjad, Reval hotellide, turvafirma Falck ja Olympic Casino rinnamärgid, suveniirviin, märgikujuline tort EV aastapäeval Eesti saatkonnas Riias jm. Töös on hotellidele pakutav ?Welcome to Estonia? voodipesu.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele