Tarbijakaitseameti ettekirjutus käsitles näiteks neljas kohas Casino Olympic kaubamärgi ebaseaduslikku esitlemist olukorras, kus ükski neist ei asu mängukoha sissepääsu vahetus läheduses, kirjutas Eesti Päevaleht Online. Hasartmängu reklaam väljaspool mängukohta on reklaamiseadusega keelatud.
Samuti tunnistas kohus reklaamiseaduse rikkumiseks ameti ettekirjutuses muu hulgas käsitletud numbrimärgiga OLYMPIC auto eksponeerimise kasiino ees, tunnuslause "Aarete saal" kasutamise, kasiino kaubamärki kandvad reklaamtulbad tänavapildis, kasiino kaubamärgi kujutisega lipud ning viite Olympic Casino Eesti veebilehe aadressile.
Olympic Entertainment Group teatas eelmisel neljapäeval börsile, et kavatseb avaldatud Tallinna halduskohtu otsuse edasi kaevata.
Kasiinogrupp ei olnud otsusega veel tutvunud ega teadnud, kas avaldatu vastab tõele, kuid kavatseb faktide õigsuse korral otsuse kindlasti edasi kaevata.
"Tarbijakaitseamet on protsessi käigus oma seisukohti korduvalt muutnud ja kirjeldatud lahend on meile erakordselt üllatav," seisis teates.
Olympic Entertainment Group on veendunud, et Olympic Casino Eesti AS ei ole eksinud ühegi seadusepunkti vastu. Samas on vaidlusalused küsimused ettevõtte hinnangul kehtivates seadustes sõnastatud mitmeti mõistetavalt, mis on ka selle vaidluse põhjustanud. Grupp loodab, et lähiajal jõuab lõpule uue reklaamiseaduse menetlemine, mis looks selge ja üheselt mõistetava õigusliku keskkonna.
Autor: ÄP